I

19 2 0
                                    

És un dia normal d'institut, m'aixeco a les 7:00 am per tenir temps a preparar-me sense presses. Faig la rutina de cada matí, m'aixeco, em dutxo, em vesteixo, baixo a baix i esmorzo amb el meu pare mentre el meu germà s'acaba de preparar. Quan el meu germà i jo estem preparats, agafem la bicicleta i anem junts cap a l'institut.

A l'institut m'estan esperant les meves amigues i el meu novio. Primer saludo al Kaden perquè pugui tenir més temps per parlar de les nostres vides amb la Railey i la Makenzie. M'apropo al Kaden mentre ell em saluda amb la mà i jo el responc amb un somriure.  Quan arribo a ell, em fico de puntetes (perquè em treu quasi un cap) fico els meus braços pel seu coll i ell m'abraça per la cintura i ens fem un petó. Ens expliquem com ha anat el cap de setmana i el venen a buscar el seu grup d'amics. Així que jo marxo amb la Railey i la Makenzie. 

Les noies m'han explicat que elles van anar al cinema a veure una pel·lícula que treien aquest dissabte passat. Jo, en canvi, vaig anar a un parc d'atraccions amb el meu pare, el meu germà i els meus cosins. 

Ha sonat la campana d'entrada, i hem fet classes fins que ha sigut l'hora de marxar. Ha sigut un dia normal i corrent d'institut, no ha passat res interessant. Al sortir m'he acomiadat de tothom i he anat cap a casa juntament amb el meu germà. Al arribar, com de costum, el meu pare no hi era així que ens hem fet un dinar d'aquests ràpids. 

Quan he acabat de dinar he anat a estudiar pels meus pròxims examens, ja que en tinc uns quants. Mentre estudiava m'he començat a sentir malament, així que he agafat el termòmetre i he mirat si tenia febre, i que efectivament en tenia. He cridat al meu germà i mentre ell trucava al meu pare, jo m'estirava al llit a descansar. El meu pare ha arribat, i m'ha fet una sopa per sopar. Al acabar de menjar, m'he adormit.

____________________________

Són les 5 am, m'acabo de despertar un altre cop, per 4 vegada consecutiva durant aquesta nit. Em torno a trobar malament, obro la llum de la llampada petita que tinc a la tauleta de nit, m'aixeco una mica marejada i baixo les escales amb silenci, he entrat a la cuina i he begut un got d'aigua. No ha millorat res, però no vull despertar al meu pare, entenc que ell vulgui descansar. He tornat a pujar i he intentat dormir fins que m'ha sonat el despertador. Encara em trobo malament, i no em sento amb cor per anar a l'institut, així que aviso al meu pare, i ell, per comprovar que tinc febre, em pren la temperatura. Definitivament dono 40 de febre, així que el Will marxa a l'institut i el meu pare a treballar, tot i que em fa prometre que si passa algo, el truqui.

Passo tot el dia sola a casa, em vaig trobant malament, la febre no baixa i em sagna el nas de tant en tant. La veritat, no sé perquè em passa tot això, així de cop. No recordo haver menjat algo que em sentés malament ni res d'això. Aquesta situació em sembla molt estranya.

Escolto com s'obre la porta principal i segons després escolto al meu germà cridar "Allie! Ja estic a casa!" s'escolta un llarg silenci i de cop s'obre la porta de la meva habitació i entra el meu germà amb un amic seu que es diu Harvey, segons mig institut, aquest amic del Will, està enamorat de mi, però sincerament, espero que no sigui veritat, perquè aquest noi no em sembla gens guapo. Bueno, la cosa, els dos entren a la meva habitació, i abans de que diguin una paraula dic:

- 16 anys i encara no sabeu que abans d'entrar a un lloc s'ha de trocar la porta? - el Will es mira al Harvey i diu...

- Hola estimat germanet, com t'ha anat el dia? bé? m'alegro - diu el Will amb ironia dient el que se suposa que jo hauria d'haver dit.

- No et penso dir això, només digue'm que vols i marxa amb el teu amiguet. 

- No vull res, només et venia a preguntar com estaves, però ja veig que no estàs d'humor - dit això es gira i marxa de l'habitació tancant la porta darrere seu.

Com que el meu germà m'ha despertat, he agafat el mòbil i he començat a mirar les meves reds socials. Veig que la Railey i la Makenzie han tornat a quedar sense mi, que avui la veritat ho entenc, ja que no em trobo bé. Però ja m'hi he trobat un parell de cops amb la situació de que els hi pregunto per quedar, les dos diuen que no, però poc després veig insta storys seves on estan juntes. Com a mínim, si queden sense mi, que em bloquegin les insta storys perquè em sembla molt lleig que em diguin que no poden quedar, que quedin elles sense mi i que per rematar-ho, pengin insta storys per refregar-m'ho per la cara.

Durant el que queda de dia no passa res d'especial a part de que em trobo malament, com tot el dia. A les 8 pm ja estic al llit, tot i que no hagi fet res durant tot el dia, estic cansada. Així que fico el mòbil amb mode vol, trec el volum, tanco la llum i m'estiro al llit pensant fins que m'adormo. Durant aquesta nit em trobo millor, no em desperto durant la nit així que puc dormir tranquil·lament i descansar. 

____________________________

Em desperto, però per l'alarma, no per mal de cap o de panxa. Faig la rutina de sempre, i vaig a l'institut. Al arribar allà ningú em pregunta perquè no vaig anar ahir ni res d'això, i no és que vulgui cridar l'atenció, però em sentiria estimada si la Railey, la Makenzie o el Kaden em preguntessin per la meva falta.

Passo el dia normal, tot i que em sagna el nas un par de cops i rarament tinc calfreds bastantes vegades. Normalment mai tinc calfreds, millor dit, amb els 18 anys que tinc només he tingut uns 10 calfreds en tota la meva vida sense contar els d'avui. Així que em sembla estrany, que ara, de cop i volta, me'n vinguin molts.  

Quan arribo a casa continuo estudiant pels examens de la setmana següent, hi ha moments on tinc mal de panxa, però no li dono importància i continuo estudiant. Sopo a les 10pm i a les 11pm ja estic dormint i somniant.

ALLIE JOHNSONWhere stories live. Discover now