2. BÖLÜM

47 5 16
                                    

Sadece nefes almak için yaşıyorken,

Bulutlar neden kararır yağmuru çağırırken?

...

"Çınar şu bavulu bagaja koymama yardım edecek misin artık?" Çınar'a arabanın arkasından seslenirken o da şoför koltuğunda kestirmekle meşguldü.

"Küçücük bavulu koyamıyor musun?"

Bavulu olduğum yerde bırakarak ön yolcu koltuğuna yerleştim. Altımda kapri şort , üzerimde sade bir bluz , ayaklarımda ise parmak arası terlik ve güneş gözlüğüm ile yolculuğa hazırdım. Babam camdan kafasını uzatırken annem ve Ada'da  aşağı inmiş , bizi yolcu ediyorlardı.

"Dikkatli gidin kızım. Kızlara ve annelerine selamlarımı ilet. Yolunuz açık olsun."

"Tamam annecim , siz de kendinize dikkat edin. Oraya varınca ararım." Deyip yanağına sulu bir öpücük kondurdum. Kafamı Ada'ya çevirdim. Ada'nın bana dil çıkardığını görünce ben de sırıtarak dilimi gösterdim. Kafamı babamın olduğu cama doğru kaldırdım. Kısaca gülümseyerek el salladım. O da bana  el salladı ve içeriye girdi.

Vedalaşmamız bitiğinde Çınar arabanın kontağını çevirdi ve arabayı çalıştırdı. Annem ve Ada arkada kalırken yollar ise bana gülümsüyordu.  

...

Melisa'dan

Serdar Ortaç'ın sesi kulaklarımı sağır ederken telefonu elime alarak Poşet şarkısı olan alarmımı susturdum. Büyük bir gülümseme ile yataktan fırlamam bir oldu. Bir anlığına başım dönmüş olsa bile bu sabah diğerlerine nazaran daha mutluydum. Çünkü bu gün hamam böcekleri takımı tamamlanmak üzere Birgül teyzemin evinde toplanıyorduk . Sonrasında ise uzun zaman sonra güzel mi güzel bir tatile çıkacaktık. 

Günlük rutinimi tamamlamak için hamam böceklerimin olduğu guruba girerek günaydın mesajımı her zamanki enerjim ile ses kaydı olarak attım. Guruptan çıkarak Amino' nun gönderdiği mesajları okumaya koyuldum.

"Mesikaa sana gelen yolda gaz ile ilerliyorum aşkom."

"Uyuyon mu lan beyinsiz."

 Büyük bir heyecan ve gülümseme ile yanıt vermeye başladım.

"Gel gel esmerim gel sana aşığım geell."

Çok bekletmeden yanıt geldi. Heyecandan elim ayağıma dolaşırken bir yandan da yatakta kendimi sağa sola sallıyordu. 

"Geliyorum gün ışığım geliiyooruum. Bu arada sen hala Seçil ablalarda mısın?"

"Evet yeni kalktım aşko . Demon'lu yastığımdan kopamıyorum da , biraz sonra (2 saat sonra) inerim aşağıya."

"Bana bak , bir gıdımcık beynini oydurtma bana kalk şu yataktan Melisa. Yastık bitti senden, sen yapışıyorsun yastığa maşallah ya."

"Demon'uma laf edemezsin bu bir. Biraz kurtlarımı dökücem bu da iki. O yüzden götünü öpüp kaçıyorum canom. ^3^"

Telefonumu kenara koyarak gerindim . Sonra da Demon'lu yastığıma sarılarak yatağa uzandım. Bir süre uzandıktan sonra canım sıkılmaya başladı. Yatakta ayağa kalkarak sallanmaya başladım. Bir yandan da telefonumdan Kuzu Kuzu şarkısını açarak birden zıplayarak oynamaya , şakı söylemeye devam ediyordum.

"İşte kuzu kuzu geldim dilediğinceeğğ , kapandığm dizlerineeeğ . Bu kez gururuğmuğğ..."

Kapı gürültülü bir sesle açılınca kafamı hızla o tarafa çevirdim. Onun korkusuyla birden dengemi kaybederek Demon'umun üzerine düştüm.

GECEYE GÜLÜMSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin