05/05/2027
Ben Ali ,17 yaşındayım . 2 haftadır fark ettiğim bir durum var. Artık şehir her zamankinden daha boş gelmeye başladı.Bilmiyorum belki bana öyle geliyor .Ama ters giden bir şeyler var .Bunu hissedebiliyorum .Mesela geçen gün ekmek almaya markete gittim. Kasiyer sınıf arkadaşımdı. Bir süre sohbet ettik. Sonra aklıma ekmek almak geldi. Gidip aldım ve kasaya geldiğimde o yoktu. Garip olan bu değil. Diğer kasiyere arkadaşımın nereye gittiğini sorduğumda onun öyle birini tanımadığını söyledi.3 aydır orda çalıştığını ama hiç öyle birini görmediğini anlattı.Ama 5 ay önce beraber gitmiştik onun iş başvurusuna.
Şaka yaptıklarını düşündüm ve o olayı fazla kafaya takmadım.Ama bu da olunca bir şeylerin yolumda olmadığını daha iyi anladım. Bir hafta önce onunla dün bir kafede buluşmak için anlaşmıştık. Gittiğimde o gelmemişti.1saat kadar bekledim ama gelen yoktu .Onu telefonla aradım ama numara başkasına âitmiş. Endişelendim , annesini aradım . Annesi telefonu açtı ama beni tanımadı .Kendimi tanıttım ve büyük oğlunun arkadaşı olduğunu söyledim. Büyük oğlu yokmuş.
Duyduklarını bir şaka olduğunu düşündün, bu yüzden biraz bekledim telefonu kapatmadan önce. Ama o benden ses gelmeyince telefonu yüzüme kapattı .Dün akşam uyuyamadım.Sabah aklıma günlük yazmak geldi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORDA KİMSE VAR MI ?
FantasíaBenzer çalışmalarım olmuştu ama hep kendime sakamıştım. Bunu sizinle paylaşmak istedim umarım beğenirsiniz.