nu ma urâți, nu-i așa?

20 0 0
                                    

LONG TIME NO SEEEEEEEEE. probabil nimeni nu o să vadă capitolul asta..deoarece cartea e cam lăsată de anul trecut. Dar hei, cartea nu moare! A fost creata in 2018, sunt curios daca e cineva cu mine de atunci, dar bănuiesc că nu. Cât timp a trecut? Stai sa ma uit când am început volumul.... Apropo, nici nu îmi vine să cred că am făcut ATAT DE SCURT CAPITOLUL. Puii mei, Alexia e in spital, SI ROCK DECAT SPUNE CA NU-I POSIBIL sau ceva de genul. Adică, serios?! Boku, ce dreq a fost asta?! Nici nu am făcut-o intenționat =)))) dar IN FINEE
Ok, deci capitolul 1 din volumul 3 este făcut in 2 iunie 2020, nu te cred =)) nu a trecut un an de atunci... Dar nici mult nu mai avea. Pe atunci credeam că 300 de cuvinte e mult. Adică, ce dumnezeu, Boku?! Ce este ineregula cu tine?!
Dar, uh, chiar am o scuza buna pentru care nu am mai postat. Uhh, mi-am dezinslatat wattpad-ul că aveam nevoie de puțin spațiu, și când l-am instalat înapoi în aceiași zi...uhh.. da, îmi scria sa imi resetez parola. Iar eu.. îmi pierdusem e-mailul, și.. nu prea aveam cum... Dar mi l-am recuperat și here we are =))) 
In semn de îmi pare rau o sa fac un capitol de 900-1000 de cuvinte din mesaje anonime. Deși, atunci când imi aduc aminte de cartea asta zic "doamne ce CRINGEEE", am zis că nu e terminată, deci hai sa o termin. Nu cred că volumul asta va fi extrem de lung. Totuși, o sa aibă cel puțin 5 capitole și o sa incerc sa le fac și lungi (nu, nu de 300 de cuvînt de cum faceam atunci, ci peste 700) și... 1,2 300 DE CUVINTE LA ACEST CAPITOL =)) mama, ce lung, nu-i așa?
Totuși, nu știu dacă o sa continui cartea dupa volumul 3... Cel mai posibil este sa nu o fac... Dar daca nu o, poate (nu uita că este poate acolo) o sa fac o alta carte si o sa incerc sa nu imi mai ia 2 ani sa o termin =)))))
Am văzut mulții creatori din 2018 de pe Wattpad, pe care îi urmăream, foarte inactivi acum... Unii mai încearcă, alții au renunțat... Bănuiesc că timpul. Iar timpul a schimbat și wattpad-ul.. dacă intri de pe telefon ai reclame, au introdus tokenurii, care se iau cu banii și unele cărții se iau cu tokenurii... Multe s-au schimbat... Asta, totuși, nu o sa ma oprească sa fac cartea asta.
Cu asta spus, salut :) nu uita, în curând o sa postez un nou capitol ;)

Mesaje Anonime (Vol 1-3)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum