Capitolul 2- Volumul 3

15 0 0
                                    

*Rock pov*

... E numai vina mea, nu-i așa? Dacă nu scriam mesajele alea, dacă nu mă arătam NIMIC din toate astea nu se întâmpla... Sunt un prieten groaznic...

Aud doua voci de bărbați.

?- Mie cam frica de băiatul ăla de acolo!

?- Da, și mie. Simt că ar putea să ne omoare pe toți... Am..

?- Un sentiment ciudat cat e el aici? Da, și eu..

Yep, vorbesc despre mine. Nici măcar nu ascund chestia asta.. ce oameni nepoliticoși...

Rock- CAT O SA MAI DUREZE OPERATIA ASTA?! (a strigat, btw)

Bineînțeles, in capul meu am strigat... In realitate am șoptit.

*? pov* (o sa aveți o surpriză când o să aflați cine e)

NU! NUNUNU!! De ce?! Prostul ăla chiar vrea sa moara!

(ea)- Calmează te

(el)-  CUM POTI FII ASA DE CALMA?! ALEXIA TOCMAI A MURIT!

(ea)- Iar Rock are nevoie de tine. Acum. Trebuie să știe adevărul.

(el)- STIU! Dacă în curând nu va ști va fi și el omorât! Nu putem permite asta! Dar cum sa interacționăm cu el?!

(ea)- Habar n-am. Știu și eu că dacă pur și simplu mergem acolo vom fi omorâți instant.

(el)- Exact.

Și stam într-o liniște timp de vreo 30 de secunde... Până când ea decide sa spargă
gheața liniștii.

(ea)- Poate ai putea interacționa cu el..

(el)- Cum?

Ea rânjește..

*Rock pov*

Aștept de 3 ore aici...

Medic- AM TERMINAT OPERATIA! Rock, poate ai dori sa v...

Mama Alexiei- NU!  Băiatul acesta mai poate aștepta! Eu sunt mama ei, eu am prioritate!

Medic- Cine sunteți dumneavoastră?

Mama Alexiei- Mama Alexiei

Medic- Uhh..cred că părinții au prioritate...cred?

Mama Alexiei- Normal că au prioritate, tâmpitule!

Medicul nu mai zice nimic.
Mereu mi-a plăcut de mama Alexiei. Este drăguță (uneori) și grijulie. Ea credea că aveam o prietenie minutata cu Alexia... Acum, pun pariu că se  gandeste că a făcut o mare greșeală... Ceea ce doare... Într-adevăr a fost decât vina mea dar .... Nu..niciun dar. Nu merit sa zic dar absolut deloc. E numai vina mea si mereu o sa fie...

Mama Alexiei - Poți intra, Rock.

Kara (mama Alexiei) ieșise de pe ușă din care statea Alexia.

Rock- Va mulțumesc!

Intru la Alexia in cameră, și văd ceva ce mă îngrozește... Alexia. Ea stand pe un pat de spital, cu tehnologie ca sa o tina în viața, și ceva care face *beep* că sa știm că încă mai e în viața... Urăsc să mă uit la asta...

Rock- O nu..

Kara- E îngrozitor...

Rock- Unde este tatal ei? Nu ar trebui sa fie ambii părinți aici?

Kara îmi da o privire de groaza. Se vedea în ochii ei că nu vroia sa vorbească despre așa ceva.

Rock- Uh.. nu mai contează...

Mesaje Anonime (Vol 1-3)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum