Capitolul 3- Volumul 3

21 0 2
                                    

*Rock pov*

A fost o întreagă operațiune

Rock-Ce?... Sunt într-un spital?

Ignor vocea, și mă uit pe langa mine. Sunt într-un spital? Cum? Nu îmi amintesc nimic. Creier idiot, fă-ți treaba!

Mă auzi. Degeaba mă ignori. Îți faci soarta mai grea

De ce tot aud voci? Ce se întâmplă?!

Ha, deci ai recunoscut că mă auzi.

Cine. Ești.

Vei afla, vei afla.

Nu, nu merge așa. Ce rahat se întâmpla?! Aud voci? De ce? De ce sunt in spital?! CE S-A INTAMPLAT?!

Rock- ALO? E CINEVA?

Aștept după 5 secunde. După aceea vad cum cineva intra pe ușă. Pare a fi un medic.

Normal idiotule, dacă ești într-un spital.

Medic- Ah, deci te-ai trezit.

Rock- De ce sunt aici?

Medic- Aveai un glonț în picior. Cel care a făcut asta nu a fost înca descoperit, dar glonțul este analizat.

Și atunci îmi amintesc tot ce s-a întâmplat. Am fost sunat de un necunoscut și apoi am fost împușcat.

*flashback*

?- Heh, normal că știu cine a călcat-o. De asta incerc sa te protejez.

Rock- Spune-mi... cine... a ...fost!

?- Nu pot. Te-as pune in pericol.

Rock- Cum?

?- Te va omorî si pe tine, simplu. Daca iti spun voi face ca procesul sa devina mai rapid, și apoi nici nu vei ști cine sunt? Nu ți-ai dori.

Rock- E ULTIMUL LUCRA CARE M-AR INTERESA! DACA STI CINE A FOST...

?- mai încet, chiar crezi că făptașul nu-i de fata? Chiar crezi că va ezita sa te elimine pe loc?

*End of flashback*

Deci..avea dreptate.... Poate.. ar trebui sa am încredere în el? Nu! De unde știu că nu el a făcut toate astea.. dar stai...

*Flashback*

????- Hehe... E in viața..momentan..
Paaa. Ești norocos puștiule. După mine te-as fi omorât direct, dar am ordine stricte.

Rock- *tușește* or..*tușește* ordi...*tușește*...ordine?

????- Heh..salut!

*End of flashback*

Ordine? La ce se refera..

Rock- Vreau sa o vad pe Alexia! Mai este în viața?!

Medic- Da, mai este în viața. Nu cred că poți merge, și ai pierdut o cantitate considerabila de sânge în timpul operației, nu ar fi cea mai înțeleaptă decizie a te duci sa o vezi.

Avea dreptate. Mă simțeam ciudat. Era destul de greu să mă mișc..dar... Din cauza mea este acum in spital... Nu pot pur și simplu să ma odihnesc, așteptând să îmi revin... Trebuie sa fac ceva.

Nu este cea mai înțeleaptă decizie.

Rock- Auziți și dumneavoastră vocea?

Medicul se uita ciudat la mine.

Medic- Ce voce?

Deci...este decat in capul meu. Este normal așa ceva? Nu am mai trecut printr-o operatie niciodată, nu știu cum e.

Rock- Este normal să auzi voci in cap după operație?

Medic- Nu...

Bleah, nu contează. Trebuie să mă duc sa o vad pe Alexia.

Medic- Vreți sa va aduc haine?

Nu înțelegeam de ce zice asta, până am văzut. Pantalonii mei erau rupții, iar tricoul meu era jumulit. Perfect.

Rock- Da, va rog...

Medic- Acum.

Mă ridic pe marginea patului. Nu înțeleg... Este.. ciudat. Deci, sa înțeleg că accidentul nu a fost o greșeală, a fost făcut cu intenție. Cine ar face așa ceva?! Iar cel care a călcat-o pe ea, m-a împușcat pe mine...

Medicul intra in camera.

Medic- poftiți haine de spital și.. va sunat telefonul. Era un număr necunoscut, vreți să vi-l aduc?

Rock- Da...

Medic- O să sunați înapoi?

Rock- Nu.. vreau decât să stau la el.

Medic- Ok atunci..

Deci a sunat.. atunci știe că sunt in viața. Totuși, nu pot sa îi răspund.. dacă cineva va auzi că vorbesc despre făptașul care l-am omorât-o pe Alexia și m-a împușcat pe cine, o sa intru in probleme. Nu pot risca.
Mi-am pus pantalonii de spital pe mine.

Medic- Poftim

Medicul intrase in cameră de spital și îmi dăduse telefonul.

Rock- Mulțumesc!

Fugi! Cât ai timp! FUGI!

Ce? De ce sa fug?

Fugi!!!!

Nu înțeleg..

Nici nu trebuie!

Medic- Da, da! O să vi-l dăm, o sa vi-l dam.

Medicul avea o conversație telefonică cu cineva.

Medic- Da. Numele pacientului, din nou? Uhh, da, Rock Mentos.

Numele...meu? Chiar...care este numele meu...nu îmi amintesc... Rock? CE SE INTAMPLA CU MINE?! Sunt Rock Mentos și am....16...nu, 20... Ba nu, 19 ani! 19 ani, nu?

Nu ai auzit?! "O sa vi-l dăm"?! Fugi, cat inca mai poți!

Sa fug..? De ce sa fug? Nu înțeleg de ce. Huh? Ce-a fost aia? Nu contează... Suna iar telefonul. Raspund

?- FUGI! ACUM CAND INCA POTI! DE DATA ASTA AI INCREDERE IN MINE!

Ii închid. Data trecuta când nu am avut încredere în el am cam regretat... Dar... De unde știu eu că el este cel care face asta?!

Medic- De ce sa îl transferam? A fost drogat.

Ce? Ba nu sunt. Ști ceva? Da! Tre sa fug.

Mă dau repede jos din pat și îmi iau pantalonii rupți înapoi pe mine. Mă duc repede să mă uit pe geam sa vad daca sunt la parter. Da, parter.. doar că... FIR-Ar! Nu poți să îl deschizi. Erm... Trebuie sa fug. cu orice preț! Lovesc cu piciorul geamul și se sparge. Ies prin deschizătura făcuta și fug cat repede pot.

FUGI, FUGI, FUGI

Tu esti drogul la care se refereau, nu-i așa?

Timp de 2 secunde, nu aud nimic.

Da

______________________________________________

903 de cuvinte, yeee. Sper că va plăcut. Byee





Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 10, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Mesaje Anonime (Vol 1-3)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum