Renjun hayal et
___________________Avukat : Babanızın tek şartı buydu.
Renjun : bu nasıl olabilir? Benim hiç tanımadığım biriyle evlenmem nasıl söz konusu olur?
Avukat : babanız tüm mal varlığını bu kızın üzerine geçirdi. Ancak bu kızla evlenirseniz babanızın mal varlığına ulaşabilirsiniz.
Aksi taktirde. Bu evden başka bir mülkiyetiniz yok.Renjun: bankadaki 500.000 dolar?
Avukat : ona da elinizi süremezsiniz.
Renjun: neyin nesi bu kız? Babamla ne ilgisi var?
Avukat : dürüst olayım. Bu kız babanızın çocukluk aşkının kızı.
Babanız gençliğinde onunla evlenmek için Türkiyeye gitmiş ama babası onu başka biriyle evlendirince sevgisini saklayıp annenizle evlenmiş.
Sonra o kadın kızıyla birlikte Koreye kaçmış ama bir süre sonra kadın hastalık sebebi ile vefat etmiş.Renjun : yani babam onun ilk aşkının kızıyla evlenmemi mi istiyor? Neyin içine düştüm cidden!
Avukat: kızın bilgileri bu dosyada.
Diyerek dosyayı masaya bıraktı.
Renjun: o kıza alsa ulaşamayacağım
Avukat yinede dosyayı masanın üzerinde bırakıp ayaklandı.
Avukat : şimdilik gidiyorum. Herhangi bir şeyde beni arayabilirsiniz.
Avukat çıktıktan sonra renjun hazırlanıp fakülteye gitti.
üniversitenin 4.yılıydı.
O gün okula o kadar geç kalmıştın ki koştura koştura nefes nefese kalmıştın. Renjun seni farkedince
arkandan seslendi. Bir an durup ona döndün.
Sen: renjun şimdi çok acelem var. Yarım saat sonra seni ararım.
Renjun : tamam bekliyorum.