Jaemin hayal et pt 2
Se mi : (adın)! O kadar heyecanlıyım ki
Sen: bu önemli bir sınav mutlaka geçmeliyiz
Se mi : yinede bir birinci olacak
Sen:ikimizde elimizden gelenin en iyisini yapalım..
Se mi: (adın) en iyisinin sen olacağını biliyorsun
Sen : sende çok iyisin.. Üstelik seninle çok pratik yaptık. Kesinlikle kazanacağına eminim
Se mi: eğer kazanamazsam çok mutsuz olurum... Anlıyorsun değil mi?
İkizin se mi'nin söylediklerini gayet iyi anlamıştın. Yine onun için fedakarlık yapıp birinciliği ona vermeni istiyordu. Bu vicdani baskısı onun en güçlü silahı oldu hep. Sen ise her zaman kendine yenildin.
Onun mutsuz olması seni de mutsuz biri yapacaktı. İkizinin gözlerine bakıp sıcak gülümsemenle olumlu yönde kafanı salladın.
Aradan bir kaç dakika geçti.
Sen sınavını verip sahneden indin.Senden hemen sonra ikizin gidip performansını sergiledi.
Tüm öğrenciler sınavını verdikten sonra salonda toplanıp sonuçları bekliyordunuz.
Jaemin yanının boş olduğunu görünce gelip yanıma oturdu. İkizin ile jaemin 'in ortasında kalmıştın. İkizin yanından kalkıp jaemin' in yanına oturdu.
Yanında jaemin'in oturduğunun bile farkında değildin.Müdür kürsüye çıkıp giriş konuşması yaparken ikizine bakmak için eğildiğin anda jaemin ile göz göze geldiniz.
İkizin ise stresten bacağını titretip duruyordu.
Yerinden kalkıp sahne arkasına gittin.
Okul başkanı seni görünce gülümseyerek el salladı
Yeonjun : (adın)! Tebrik ederim! Sen kazandın..
Sen: 1.ben miyim?
Yeonjun: evet! Ama neden buradasın? Müdür birazdan ismini söyleyecek sahneye çıkıp tebrik çiçeğini almalısın.