💪🏻Jeno

205 14 17
                                    

Jeno hayal et tek part
________________
Sınıfta en sessiz en kendi halinde öğrenci sendin. Sadece canın istediğinde okula gelir, eğer ders dinlemek istemiyorsan ya uyurdun ya da önce çantanı okulun arka duvarından fırlatır sonra da çıkıntılı yerlere basarak duvardan atlardın.

Henüz kimse seni tam olarak çözememişti.
Ne okuldaki zorbalar ne de sınıfındaki diğer öğrenciler senin hakkında hiçbir fikre sahip değillerdi.

O yıl sınıfınıza yeni öğrenciler geldi. Biri de eski ilkokul arkadaşın minhye idi.

Minhye ile pek konuşmuşluğunuz olmasa da nasıl olduğun hakkında az çok bilgiye sahipti.

Minhye seni görür görmez yanına gelip

Minhye : (adın)! Yine aynı okuldayız. Beni gördüğüne sevindin mi

Sen: hayır

Minhye : yapma ama! Hala mı dargınsın bana

Sen:senden tiksiniyorum

Minhye burnundan soluyarak sınıfa doğru ilerlerken aniden ağlamaya başladı. Bahçede biraz oturduktan sonra sende sınıfa geçtin.

sınıftaki bir kaç kızın minhye nin başına toplandığını farkettin.

Tüm sınıf bir anda kapı önünde duran sana bakıp

👤 : gerçekten böyle biri miydin?

👤 : Sınıfımızda bir ucube varmış

👤 : o da bir zorbaymış anlaşılan

👤 : onun gibi psikopatlarla okulun başı dertte

Bu söylentiler sana mıydı cidden?

Aslında son derece kibar ve anlayışlı biriydin. Merhametli ve sabırlı da.
Ama minhye sendeki tüm kredilerini doldurmuş biriydi.
İlkokulda da şimdi de seni sömürmekten başka bir şey yapmıyordu.
Bu yüzden ona karşı hep soğuk ve mesafeli olmalıydın. Bu seni ona karşı koruyacak tek şeydi. Yinede bu aynı zamanda onu kışkırtan şeyde oldu.

Minhye sınıf arkadaşlarının sizi konuşurken gördüğünü fakedince sınıfa kadar ağlayarak girdi.
Böylece sınıftaki herkesin senin Minhye 'yi ağlattığını düşünmelerini sağladı.
Tüm sınıf bir anda sana düşman kesildi ama....

.........ama Minhye' nin tüm bu zırvalıklarının yapmacık olduğunu apaçık bilen biri daha vardı o sınıfta..... JENO.

Jeno da eski ilkokul arkadaşndı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jeno da eski ilkokul arkadaşndı. Ama onu tanımıyordun.

Okul çıkışında herkes sınıftan çıkmıştı. Sınıfta sadece
minhye ve sen vardın.

Minhye : gördün mü? Bu okulda sana inanacak kimse yok! Tıpkı o zaman da olduğu gibi

Hiç konuşmadan çantanın fermuarını kapatıp sırtına attın. Bir kaç adım attın ki minhye bileğini tutup sıktı

Nct Dream  Hayal Et (NCTzen Best Secret) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin