Sexy jaemin hayal et (pt1)
________________________İkizinle arandaki fark hiç bu kadar net görülmemişti sana.
Artık büyüyordun. Lise son sınıfta genç bir kız olmuştun.Gerçekten o ailenin kızı değildin. Bunun için araştırma yapmaya gerek bile yok. İkinize bir kez bakıldığında sizin benzer hiçbir yanınız olmadığı anlaşılırdı. İri gözlerin,kıvırcık saçların...sen koreli bile değilken ikiz olmanız mümkün değildi elbette.
O gün ikizin bildiğin kız ile yüzleştin.
İkizin : yinede sen benim gerçek kardeşim gibi oldun.
Sen: bunun için kan bağımızn olması gerekmez değil mi?
İkizin : elbette! Senin en iyi arkadaşın oldum! En iyi kız kardeşin. Bunu sonsuza dek korumak istiyorum.
Sen:bunun hakkında başka bir zaman konuşmayalım. İlk ve son kez olsun. Biz ikiziz. Bu böyle devam etsin.
İkizin : öyle devam edecek.
İkizinin gülümsemesiyle sende gülümsedin.
Çocukluğunuzdan bugüne dek herkes ikiz olmadığınızı söyleyip dalga geçtiler, hakkınızda konuştular. Ama ikizin seni hep koruyan olmuştu.
Onları susturan olmuştu. Bu yüzden ona çok bağlıydın.Notların ondan daha iyiydi. Onu çalıştırıp aynı liseye gitmenizi sağladın. Hep bir arada oldunuz.
O gün sınıfınıza yeni bir öğrenci geldi.
İkizin: adın! Ona bir baksana! Çok yakışıklı değil mi?Sen: bilmem. Öyle sanırım.
İkizin : bir bak işte!
Kafanı kaldırıp baktığında jaemin ile göz göze geldiniz.
Jaemin : adın!
Sen: Jaemin!
İkizin ikinize de bakıp seni çekiştirmeye başladı.
Koridorun köşesinde ki duvara sıkıştırıpİkizin : tanışıyor musunuz? Onu nereden tanıyorsun? Söyle hadi meraktan öleceğim
Sen hala jaemin ile karşılaşna şokunu atlatamamışken ikilip kendine geldin.
Sen: senin 1 yıl hastaneye yattığın dönem evimizin yanına taşınmışlardı.
Hani Sen hastaneden döndüğün gün kocaman bir komyonet vardı evimizin yanında hatırlıyor musun?İkizin : ama bu biz çok küçükken di.
Sen: biz 10 yaşındaydık
İkizin : evet! Hatırladım
Sen: işte o gün onlar taşınıyordu.
İkizin : yani jaemin orada mı yaşıyordu?
Sen: sen yokken onunla oyun oynardık. Benimle arkadaşlık etti. Ama uzun sürmedi 1 yıl içinde taşındılar
İkizin: o zaman hastanede yatıyor olmasaydım onunla tanışırdım
Sen : ne önemi var ki? Bak yine karşılaştık yine onunla tanışabilirsin.
İkizin : cidden çok yakışıklı.
Siz orada konuşurken zil çaldı ve sınıfa girdiniz. Jaemin de hemen arkanızdan sınıfa girip elindeki meyve suyunu senin sırana bıraktı. Gülümseme eşliğinde.
Sen ve sınıftaki herkes Jaemin e bakarken ikizin senin sıranın üstündeki meyve suyunu alıp jaemine bakarak
İkizin : afiyetle içeceğim. Teşekkürler.
Hyerin: yha! Onu senin için bırakmadı!
İkizin : ikizim ya da ben ne farkeder ki? Biz biriz.
Hyerin: yok artık!
Tüm sınıf üçünüze bakıp tuhaf bir şeyler olacağını şimdiden anlamıştı.
___________________________________
Pt1
Na jaemin
Oyuncular
Hyerin: senin en iyi arkadaşın.
İkizin :jung se mi
Senden hoşlanan : yeonjun