1.Bölüm♡

17 9 5
                                    

Multi: Almira

Başladığınız tarihi buraya yazabilirsiniz.

Umarım beğenirsiniz bana şans verdiğiniz için teşekkür ederim🥰

🖤

0553*******: Neden beni görmüyorsun?

0553*******: Yada neden seni kimsenin sevemiyeceğini düşünüyorsun?

0553*******: Seni seviyorum Almira.

0553*******: Tahmin edemiyeceğin kadar çok seviyorum.

Almira: Dalga geçmeyi bırak!😒

0553*******: Dalga geçmiyorum ciddiyim. Kapına bırakılan mor gülleri yollayan kişi benim.

Almira: Ne yani onları Arda yollamıyomuymuş?

0553*******: Hayır. Ardanın sana olan sevgisini görmüşsün. Neden benim sana olan sevgimi görmüyorsun?

Almira: Arda gelip beni sevdiğini söylediği için Arda olsuğunu düşündüm. Ardanın sevgisinede inanmıyorum.

0553*******: Oha ne zaman ben niye görmedim. Ardayı dövme vakti gelmişte geçiyor🤬

Almira: Öyle birşey yapmıycaksın!

0553*******: Niye Ardayı seviyormusun.

Almira: Seviyorum ama arkadaş olarak. Ben kimseyi duygusal olarak sevmedim sevmemde.

0553*******: Kalbime iniyodu yaaa.

0553*******: Seviceksin belki.

Almira: Kimsin?

0553*******: Seni çok seven biri

Almira: Adın ne adınnnn ismin yokmu

0553*******: var ama yok. Yani söylemem. Hen söyliycek olsam neden farklı hattan yazıyım demi.

Almira: Tanımadığım biriyle niye konuşuyum demi.

0553*******: Haklısın ama ben sadece benimle arkadaşınla konuşur gibi konuşmanı istiyorum.

0553*******: Seni uzaktan izleyip dokunamamak konuşamamak çok zor.

0553*******: lütfen benimle konuş. Görmüyorsun ama konuş.

0553*******: Seni çok seviyorum Almira.
(Görüldü)

Telefonumu yatağa fırlatıp banyoya girdim. Bu anonim bana hergün mor gül gönderen kişimiydi yani. Kafam arap saçı gibi karışırken duş alıp çıktım.

Saat daha 7 olduğu için kahvaltı yapmadım. Sabahları asla kahvaltı yapamıyorum. Bu gün yeni okuluma gideceğim ilk gün. 12.sınıfın başlarındayız. Niye okul değiştirdim çünkü saçma bir kavgaya karıştım ve olan bana oldu. Önemli değil hiç arkadaşım yoktu ve kimseyi sevmiyodum. Bu okuldada birşey değişmiycek. Her zaman olduğu gibi.

. Kendime özen gösterip süslü püslü giden kızlardan değilim. Aksine önem vermem makyaj kolay kolay yapmam. Daha okul formamı almaduğım için dolabımı açıp kıyafet seçtim. Okul eteğine benzeyen mini pileli pembe üzerinde gri çizgiler olan eteğimi üzerine beyaz uzun kolu dar beyaz bluzumu giyindim. Saçlarımı serbest bırakıp makyaj yapmadan çantamı alıp beyaz spor ayakkabılarımı giyip çıktım.

Otobüsten inip okula baktım. Çok büyük bi bina değildi ama bahçesi kocamandı. Üzerinde büyük bir yazıyla Atalay koleji yazıyordu. Koleje gitmekten nefret ediyorum zengin bebeleriyle dolu. Ben niye gidiyorum derseniz dayım fazla zengin ve devlet okuluna yollamıyor. Düşüncelerimden uzaklaşıp okulun kapısından girdim.
Etrafta bikaç göz bana dönsede umruma takmadan müdür odasına ilerledim. Kapıyı tıkıladım ikinci de gir sesini duyunca içeri girdim.

"İyi günler hocam . Okula yeni kayıt oldum sınıfımı öğrenebilirmiyim ?"

"Bir dakika kızım" diyip gülümsedi hafif göbekli keltoş müdür.

"Kızım sınıfın 12/C. Kantin zemin katta girişin sol tarafında ileride. Spor salonu resim ve müzik odası -1 de . Sınıfına gidebilirsin. Dersiniz yeni başladı." Diyerek bilgilendirince odadan çıkıp sınıfı buldum.

Kapıyı tıkılayıp içeri girdim. İçeride genç yüzü oldukça düzgün bir hoca bana döndü.

"Ne oldu kızım?" Dedi soran gözlerle.

"Bu sınıftayım hocam yeni kayıt oldum."

"Peki kızım kendini tanıt bakalım yeni sınıfına"

"Almira Adelina. " dedim sadece.

"Nerelisin soy ismin sanki yabancı gibi" dedi hoca.

"Babam fransada doğup büyümüş o yüzden hocam "dedim hoca güzel bi gülümsemeyle tekrar soru sordu.

"Güzelmiş. Neden ve hangi okuldan geldin"

"Doğanay Kolejinden geliyorum buraya çok uzak değil biliyorsunuzdur ve Kavga yüzünden geldim "

"Peki. Kaanın yanı boş "diyince boş sıralara baktım bi kaç kişinin yanı boştu nebiliyim Kaan kim diye düşünürken arka sıradan bir önden bi çocuk elini kaldırıp "Kaan benim" dedi.

Yanına geçip defter kitabımı çıkardım. Bazı kişiler hala beni incelerken umursamadan hocayı dinledim.

Zil çalınca hoça çıktı. Kaanın bana baktığını hissedince ona döndüm. Evet bana bakıyodu. Rahatsız olup ona döndüm.

"Dışarı çıkıcaksan kalkarmısın demen yeterli yada köşeye ben geçiyim çıkmam çünkü"dedim sakin bir şekilde.

"Dışarı çıkmıycam ama köşeye geçebilirsin. "Diyince yer değiştirdik. Kafamı tam sıraya koyup uyucakken Kaan seslendi.

"Kimseyle tanışmıycakmısın mesela benle"

"Hayır gerek yok "

"Arkadaşın olmazsa sıkılırsın en azındam dertlerini paylaşman için arkadaşa ihtiyacın var bence ama kesin arkadaşların vardır ve sevgilin "

"Kimseye arkadaş olacak kadar güvenmem ve hiç arkadaşım olmadı bu durumda sevgilimde olmadı hatta sevdiğimde "dedim net bir şekilde.

"Peki . Arkadaşa ihtiyacın olursa burdayım"dedi ve dışarı çıktı.

Kafamı sıraya koyup uyumaya başladım.

Koluma öküz gibi dürtülmesiyle gözümü açtım. Kaan bıkmış bir şekilde bana bakıyordu. Etrafa bakındım kimse yoktu.

"Yavaş olsana kolum çıktı"dedim

"Saate bi bak derim ders bitti ders uyan diye benim canım çıktı burda "dedi sitemle. Sate baktığımda 16.05 i gördüm ders bitmiş 5 dakika geçmişti.

"Kusura bakma ve teşekkür ederim" diyip eşyalarımı topladım.

Otobüse binip eve geldim kapıdaki mor gülleri görünce aklıma anonim geldi. Görüldü atıp bi süre sonra engellemiştim. Onu üzmek istemiyodum ama sanırım üzmüştüm.

Gülleri alıp her zamanki gibi balkona vazoya koydum. Seviyorum mor güllerimi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MOR GÜL | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin