Ve sen pencerende yağmuru izle
Aynı şehirde aynı Mayıs yağmurundayız
Ben bir akşam üstü
Herhangi bir sokaktayım
Mayıs'ın başında Yağmura tutulmaktayım
Sana tutulmuşken üşüyor ellerim
Hangi ayın kaçıydı hatırlarım dün gibi
Sen kendine bile yetinmezdin
Başkası sana nasıl yetsin.
Neredesin iki gözüm seni görmeyeli ne acılar çekti bu gönül. Bir bahar akşamı yadımdasın ne ara yakından da olsa yüce dağ gibi uzaktasın.
Söylemiyor aklım ne diye silinmiyor.
Dinmiyor kalbimde ki sızın, ne zamandan beri belli bile değil. Geçmiş denen yerlerim ağrıyor küllenmiş ateşler var içimde ama yenileri ekleniyor sönmüyor. Bir bulutu bile renksiz görüyorum günlerden cuma güldüren de yok seven kaybolmuş sevilen başkasına el olmuş. Rüyalara karışsam bin parçaya bölünmüş olurum.
Duygulara sorsan görülmemiş bir şey harman çorman. Vefa denen şey çokmu zor ne diye vefa veriyor cefasına varıyoruz. Sefanın bize uğrayacağı kalmamış.Nerde nasıl ne düşünürsen düşün.
Bir düştün aklıma düştün; yosun tutmuş hafızamdan silinmezsin.
.......Yosunun bile gideri varken benden geçmeyen bir yosun sun...
Elbet acı doyulmaz acı veren şeyleri bir çırpıda silip yeniden yükledim...
Geçmesini bekledim kendimden geçtim benden geçemedi.
Sahi benden nasıl geçtin uğruna serden geçecek birinden nasıl geçtin.......Ah gözüm bir de papatya deyişim
Ne gözüm kaldı ne de parlayan yüzün
Ne tükendim ne de bezdim
Kendimden geçtim senden geçmedim
Serden geçerim dedim zehirlendim
Şimdi mor dağların arasında yaşıyorsun bizim köyün suyundan içmek nasip sana
Ben ise o suya hasret o masum gülüşe hasret
Matem de beliren bir gözüne hasret yaylalarda rüzgarlara savrulan saçlarına hasret
Bilmiyorsun ama geçmemiş daha...Bir gün ola ki o gün herkesin herşeyin farkına vardığı gün olsun.
Zira herşey zamanla farkına varmakla mükelleftir.
Umarız bir gün
Bir güneş doğar
Yepyeni bir umut ola
Ülkemin üzerine
Mutlu bir hayat filizlenir...Selam olsun tüm emekçilere
Güzel ve mutlu günlerin Filiz'leneceği mayıslara...
U.MSen bir şarkıyı başkası adına acılandığın an ne kadar da belli bu sabahki durumdan.
Ama unuttuğun bir şey vardı benim dinlediğim tüm şarkılar seni anlatır sana armağan bana ağlayan sana yas tutan ama boşver Yanan yurek benim değilmi....
YOU ARE READING
Ve kalbimden notlar....
Roman d'amourDingin bir sonbahar sabahıydı. Bulutsuz gökyüzünde güneş epey yükseltmişti. Ovalar da beliren şebnemler hala parlıyorlardı. Ormanda, etkenden uyanmış kuşlar neşeyle ötüşüyordu. Doruğundan eteklerine dek yeni çiçeklenmiş çavdar tarlasıyla örtülü tep...