1.

972 50 16
                                    

Pov. Nicole

Pokój oświecały tylko ledy, więc panował tam mrok. Lekko uchylone okno przez, które można było usłyszeć szum deszczu. I ja, próbująca wymyślić tekst do mojej pierwszej piosenki.

Często na stream'ach śpiewam. Niektórzy uważają, że mam ładny głos i, że powinnam napisać własny kawałek, jednak mi idzie to mozolnie. Nie jestem typem osoby kreatywnej. Nigdy nią nie byłam, a już na pewno nie w kwestii muzyki. 

W internecie jestem dosyć rozpoznawalna przez to, że stream'uje i nagrywam na YouTube, i też dlatego, że mam dość specyficzny głos. Ja na przykład nie słyszałam nikogo z takim głosem, albo podobnym. Jest on.. uroczy.. chociaż moim (skromnym) zdaniem jest za bardzo landrynkowy. Wiele osób uważa, że używam modulatora. Kto by chciał mieć taki głos jak ja?! Japierdole, ludziom to się czasami w głowach przewraca.

Ubieram się w stylu e girl, żeby jakoś zatuszować swój głos. No bo kto na ulicy pomyślałaby, że jakaś 20-latka ubrana na czarno może mieć taki głos? Właśnie, nikt.  Wielu fanów uważa, że nie pasuje mi ten styl, dlatego robią fanarty w różowych kolorach. Powiem, że niektóre wyglądały uroczo. 

Jeśli chodzi o moją karierę YouTube'rki. Najwięcej czasu spędzam na stream'owaniu. Na moi kanale nie ma za dużo filmików. Nikt nie zna mojej twarzy oprócz Fasolki aka Jack'a. Jedynie co to zdjęcia na Instagram'ie, ale tam i tak nie widać mojej jakże "pięknej" twarzy. Daje swoim fanom wskazówki, ale nie widziałam jeszcze żadnej pracy, która w 100% by mnie odzwierciedlała. 

Stream'uje Among Us, czasami Minecraft i inne takie. Przeważnie jednak Among Us. Wiele osób uważa mnie za wirtuoza tej gry, co powiem bardzo mnie śmieszy. Wiele też porównuje mnie do Corpse'a, słyszałam, że też jest w to bardzo dobry. Nie jestem jego fanką, nie oglądam go, ale go znam. Ma fajną grupkę znajomych. Osobiście znam tylko Jack'a, chodziłam z nim razem do collageu, a później pomógł mi rozwinąć skrzydła. Dzięki niemu również otworzyłam się na świat, za co jestem mu dozgonnie wdzięczna. 

Draq | Corpse x OC [ZAWIESZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz