Pov. Nicole
- Hey Corpse. Przedstawiam Ci Draqon - przedstawił mnie mój przyjaciel.
W tym momencie się otrząsnełam. Przed cały czas w mojej głowie był utkwiony głos Corpse'a.
- Witaj Draqon, mogę tak do ciebie mówić, prawda? - powiedział Corpse.
- Cześć... - odpowiedziałam niepewnie. - i tak, możesz, wszyscy znajomi tak do mnie mówią.
- O jezu jaki ty masz uroczy głos! - powiedział chłopak, a ja się zarumieniłam. - Słyszałem, że masz dość słodki głosik, ale nie sądziłem, że aż tak.
- Ta... trochę zbyt landrynkowy, ale da się żyć - powiedziałam i zaśmiałam się cicho.
- Mamy trzech bogów w Among Us, zapowiada się ciekawie - powiedziała Val.
- Jak to trzech? - zapytał Dream.
- No, ty, Corpse i Draqon! - krzyknęła zbulwersowana fasolka.
- A no ta- Czekaj, Draq? - powiedział zdezorientowany Corpse.
- Haha, tak jakoś wyszło - zaśmiałam się. - Dobra, to co? Zaczynamy?
Wszyscy się zgodzili i zaczęliśmy pierwszą rozgrywkę.
I jakie było moje szczęście kiedy na ekranie głównym pokazał mi się napisać "Imposter" (Aut. Chyba tak się pisze cn?). Będę mogła pokazać co potrafię. Ucieszyłam się jeszcze bardziej widząc, że drugim Impostorem jest nie kto inny jak Corpse. Słyszałam, że jest w to dobry, ale czy lepszy ode mnie, czy gorszy? Nie znam jego umiejętności, więc nie mogę powiedzieć. Jednego jestem pewna, to będzie ciekawy dzień.
Byłam właśnie w ele, kiedy podszedł do mnie Sykkuno. Udawałam, że robię tak, co chyba się sprawdziło, bo chłopak nigdzie nie pobiegł. Ufa mi.. To dobrze, będzie go łatwiej zabić. Za nim zielony ludek się ruszył - co oznaczałoby ukończenie taska - leżał martwy. Weszłam szybko do wentów i wyszłam przy kamerach. Poszłam potem do silników. (Aut. Chyba tak to się nazywa-) Udawałam, że robię taski do momentu kiedy ktoś znalazł ciało, ale nie było to ciało Sykkuno tylko Poki.
Rozpoczęła się zacięta dyskusja na temat kto mógł zabić Poki i Sykkuno.
- Wydaje mi się, że był to Dream - powiedziałam.
- Dlaczego tak uważasz, Draq? - zapytała się Rae.
- Z tego co wiemy ciało Poki było w medbay'u, ja siedziałam na kamerach i widziałam jak z dołu od strony electrical'a szedł Dream, mógł on pójść wentami do electrical'a i przejść na około - powiedziałam to co widziałam.
- Masz w sumie rację.. A widziałaś może jak wchodzi do medbay'u albo kieruje się w strone ele? Ktokolwiek - powiedział Toast.
- Ja - odpowiedział Corpse. - Widziałem jak Dream wchodzi do electrical'a.
- Dobrze, w takim razie głosujemy na Dream'a - odparł Jack.
- CO? ALE TO NIE JA! - zaczął bulwersować się zamaskowany.
Wszyscy zagłosowali, a po chwili na ekranie ukazała się wiadomość, że Dream nie był importerem. Jaka szkoda..
CZYTASZ
Draq | Corpse x OC [ZAWIESZONE]
FanfictionKsiążka zawieszona. Nie mam pomysłu na kontynuacje :')