⚜Bölüm Sekiz / İblisler Anamızı Sikti⚜

58 9 405
                                    

Selaaam aşk bayan karılarım

Medyaya gereksiz yükseliyorum 😌🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️🧕🏻🧕🏻🧕🏻

Huh Fight yazıcam hadi bakalım

İyi okumalar...

Çimenler tahmin ettiklerinden biraz yavaş ilerliyordu. 'Sorun değil, halledebiliriz. İblisin başını aldığımız sürece duracaklar ve vaktimiz var.' Daphne içinden geçirip kendini rahatlattıktan sonra derin bir nefes aldı.

'Vücudum hiçbir nefes sitiline uyum sağlayamamıştı, ailem ve eğitmenim hastalıklı olduğumu düşündü.

Evin tek çocuğu olduğum için de başka birini eğitemediler. Her şey benim hatammış gibi davrandılar.

Beni yeteneksiz biri gibi gördüklerinde daha da hırslandım. Daha çok çalıştım, sınırlarımı zorladım.'

"YILDIZ NEFESİ / 2. STİL: KAYAN YILDIZ!"

'Ve kendi vücuduma uygun olan Yıldız Nefesi tekniğini geliştirdim.'

İblis bir darbe geleceğini fark etmeyip hazırsız yakalanmıştı, ardından Katherina kılıcını salladı ve çıkan rüzgar ile uzaktan saldırdı.

"Oww, bunu beklemiyordum. Demek uzaktan saldurabiliyorsun." iblis kadın gülümsedi.

Ellerini kaldırıp Katherina nın vücudunu sarak çimenlerin hızını arttırdı "Sana dikkat etsem iyi olacak. Senin dışında bana zarar verebilecek biri yok sanırım."

Son cümlesini Daphne ye bakarak söylediğinde kızın gözleri faltaşı gibi açılmıştı.

Bunun üzerine yıldızlar bile sinirlenmiş, bağırışıyordu.

"Daphne-sama ile nasıl böyle konuşur!?"

"İndir onu Daph-sama!"

O sırada Ashley ve Maria nun arkası iblise dönük olduğu için bir plan yapmaya başlamıştı.

Ashley eğilebildiği kadar eğildi ve otu sıkıca kavradı katanasını tutup ayağını kaldırabildiği kadar kaldırdı ve fısıldadı "Bitkinin nefesi/birinci sitil: yakıcı kesim."

Bir ayağı kurtulduğunda Maria bu işi halledeceklerini çoktan anlamıştı. Bitkileri her ne kadar onlara karşı salsa Ashley hepsini hallederdi.

Ashley diğer ayağını da hallettikten sonra iblise çaktırmadan sanki hiç kurtulmamış gibi yerinden ayrılmadan Maria'yı da otlardan kurtardı.

Crescent ı da kurtardığında fısıldadı "Dikkati üzerine çek, o saniyeler arasında diğerlerini de çıkaracağım."

Ashley tekrar yere eğilip uğraşırken Crescent kılıcını çıkardı "Taş nefesi/ beşinci stil: adaletin yayı!"

Ve kimsenin tahmin edemeyeceği bir şey olmuştu. Crescent ın katanası bir zincire bağlanmış, iblise doğru fırlatılmıştı. İblise derin bir kesik bıraktıktan sonra kılıcını kendisine çekti.

"Uzaktan saldırabilen sadece Katherina değil."

Taş nefesi aslında ucu demirden olan ve savrulabilen bir balta ile kullanılır (savurdu yarrğini sj)

Ancak Crescent balta kullanmayı çok barbarca bulduğu için katanasını zincirlemişti.

Tam o sırada Daphne iblisin arkasına geçmiş ve kılıcını sallamıştı.

"Geber." (Katsuki sen misin çocuğum)

İblis kurtulmalarını hiç beklemediği için anlık şaşırsa da elini kaldırıp Daphne nin üzerine bir ağaç fırlatarak onu uzaklaştırdı.

Demon slayer ⚜ katılımlı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin