⚜Bölüm Bir/İblis Avcısı Olmak⚜

97 9 209
                                    

Selaaam aşk bayan karılarım

Kitaba bir aşk bayan kadınını daha aldıııım

⚜Haruno Gasai

-iblis avcısı 1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-iblis avcısı 1. seviye
-auroyu hissedebilme özelliği
-katana: inci taşı, uzun ve ince, beyaz renk
-Hashibira İnosuke

Eed şimdi bölüme geçelim.

Ursula birazdan göreve gideceği için sınava gitmeye hazırlanan kıza endişe ile baktı.

"Tek başına o dağa çıkabileceğine emin misin? Yanına birini yollayabiliri-"

Kız eline aldığı katanayı kınına koydu ve kafasını salladı.

"Eminim!"

Ursula hafifçe gülümsedi ve kargası Devil in yönlendirmesi ile hızla görev alanına ilerledi.

"İyi şanslar İkra-chan."

Daphne yıllardır aldığı eğitim sayesinde sınavı geçeceğine emindi. Kendisine kesinlikle inanıyordu, şu anda gök yüzünde göremese de seslerini duyduğu yıldızlar ona cesaretlendirici cümleler sarf ediyorlardı.

Sonunda bir patikaya çıktığında etrafta bir çok öğrenci gördü, hepsi onun gibi sınava girecekti.

Çoğu sızlanıyor, gitmek istemiyor gibi görünüyordu. Eh bunda haklılık payları vardı. Sensei'si Daphne ye ölebileceğini, her ihtimale hazır olması gerektiğini söylemişti. Sınavın nasıl olacağını bilmediği için içi merakla doluydu.

"Hayır! Gitmek istemiyorum dede! Ben orada ölürüm, ölmek istemiyorum!"

Sarışın bir çocuk ağlayarak yaşlı adamın ayaklarına kapanıyordu, adam ise çocuğun kafasına vurup sakin olması gerektiğinden bahsediyordu.

Çoğu kişi çocuğa alaycıl bakışlar atıyor, kıkırdayarak ne kadar aciz göründüğünden bahsediyorlardı.

Daphne tam çocuğun yanına gitmeye karar vermişti ki bir kız koşarak oraya gitti ve çocuğu yerden kaldırdı.

"Ağlamayı kes!" ve ardından gelen bir tokat.

Zenitsu tam "Neden herkes bana vuruyor!?" diye ağlamaya devam edecekken kafasını kaldırdı ve bir anda sustu.

"Oha güzel gacıymış- öhöm. Ben Agatsuma Zenitsu."

Çocuğun gözlerine bir dakika boyunca bakınca kulaklarınızda yankılanan "Çünkü ben bir amcıyııım, amcıyım ben bir amcı." şarkısını duyabilirdiniz.

Kız "Blake Katherina." dedi.

"Böyle yaparak insanları gerdiğini söylemek istiyordum. Zırlamayı kes." ardından saçlarını savurarak uzaklaştı. Daphne bu kızı sevmişti.

Demon slayer ⚜ katılımlı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin