~deel 1~

3K 59 6
                                    

De wekker ging af, vandaag weer school ik stond met moeite op. ik nam eerst een snelle douche en ging toen naar beneden waar iedereen aan het ontbijten is. Ik gaf mn moeder een kus. Mama waarom heb je me niet wakker gemaakt, je hebt een wekker sta zelf op, Okee okee ik nam snel een broodje en ging de deur uit. Bij de bus kwam ik ranja tegen.

Ik: heey sgatje, alles goed

Ranja: ja met jou.

Ik : gaat goed alleen school begint weer.

Ranja: dit jaar ruineren

(Ranja was de drukste meisje in de klas)

De bus kwam en we gingen zoals gewoonlijk helemaal achterin zitten. Aan gekomen bij school zagen we onze vriendinne ik groette iedereen en ging toen naar mijn les.

Jauhara's perspective

Ik had wiskunde van de saaiste meester, Meneer Roosevelt. Ik zat helemaal alleen voorin de klas. Ik keek naar buiten en droomde over de vakantie, en merkte niet dat er iemand naast me kwam zitten, ik gaf het geen aandacht, todat hy tegen me ging praten, ik draaide me om en zag wauw wat een mooie jongen. Hy zei ga je jezelf niet voostellen, oh sorry ik ben jauhara en jy bent nieuw hier, ja aangenaam ik ben yassin en is deze school leuk, valt mee als ik de sletjes niet mee tel. De bel ging, doei ik zie je later. De volgende les had ik samen met ranja, ze vertelde me over een nieuw meisje youssra by haar in de klas, dus vertelde ik ook maar over de nieuwe jongen. De les was snel voorby het was pauze en we liepen naar de kantine, onderweg kwamen we youssra tegen ik stelde me voor ze leek me een leuk meisje nietwetend dat yassin haar tweelingbroer is.

hoe een Jongen je leven veranderd....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu