Amina's perspectief
Vandaag werd ik vroeg wakker, ik nam een heerlijke douche, kleedde me aan en besloot jauhara wakker te maken, ik maakte zachtjes de deur open en liep naar haar toe en schudde haar zachtjes wakker, maar ze wou niet wakker worden en zei jauhara word wakker anders kom je te laat op school maar nog steeeds reageerde ze niet kbegon me een beetje zorge te maken.
Ik liep naar mn broer anouar aangezien hij ook al wakker was en zei dat jauhara niet wakker wilde worden we gingen samen haar kamer binnen, hij probeerde haar ook wakker te maken, maar niks dat lukte.
Ik rende mn moeders kamer binnen en zei dat jauhara niet wakker wilde worden, ze kwam renend met mn vader jauhara's kamer binnen en probeerde haar wakker te maken mn vader zag dat ze warm aanvoelde en zei bel de ambulance.
Ik rende naar de telefoon en belde, de ambulance zou er zo zijn.
Ik hoorde de bel en maakte de deur open ze kwamen binnen met en brancard en zo namen ze jauhara mee, ik vroeg nog een van de mannen of ik mee mocht en ze stemde toe ik sprong de auto in en deed en paar dua's voor haar insha allah is het niks ernstigs.Aangekomen in het ziekenhuis gingen ze door deuren heen en ik mocht verder niet mee naar binnen en ging naar de wachtkamer waar ondertussen mn gezin zat ging naast mn moeder zitten en trooste haar en zei dat er insha allah niks aan de hand is hoop ik.
Na een lange tijd kwam er eindelijk een dokter en hij keek niet bepaald blij,
Hij kwam voor ons staat en zei iets wat ik liever nooit had willen horen.
JE LEEST
hoe een Jongen je leven veranderd....
Randomhoofdpersonen: ik= Jauhara, 17jaar broer= anouar, 19 jaar zus= amina, 19 jaar broer= foudail, 22 jaar broertje= samir, 12 jaar bestevriendin= ranja, 17 jaar