~deel 3~

1.5K 59 6
                                    

Yassin's perspectief

School begon vandaag weer, ik moest vandaag vroeg opstaan om mn vader te helpen in zn restaurant, toen ik klaar was pakte ik mn tas en ging naar de bus, shit ik heb hem gemist kon ik net zo goed met de auto gaan ik zou toch over 2 dagen mn rij examen doen en ik kon tog al goed rijden. De bus zou over een half uurtje pas komen dus ging ik terug naar huis en nam de auto van mn vader. ik reed naar school en blijkbaar was ik te laat dus liep ik rustig naar lokaal 221 waar ik wiskunde had by meneer roosevelt. ik klopte aan en er deed een oude man open hy was zeker de leraar. ik groette hem en mn blik viel meteen op een meisje dat voorin de klas zat. Ze was diep in gedachten dat ze niet merkte dat ik naast haar kwam zitten. Ik begon tegen haar te praten en ik merkt dat ze schrok, ze draaide om en ik zag dat ze naar me staarde ik ging verder met praten. Ze was een leuk meisje de bel ging en uur later was het pauze ik ging naar de kantine en er botste iemand tegen me aan ik draaide me om en zag dat het jauhara was ze keek me aan en zei zacht sorry ik gaf haar een glimlach en liep door. De laatste les was weer aan de beurt en ik had deze les samen met jauhara. ik keek door de klas heen maar ik zag jauhara niet dus ging ik maar zitten, er kwam een meisje naast me zitten dat schaars gekleed was ze keek me aan en begon te prate met haar 20 kilo make up. ik wil niet oordelen maar zei was zeker een van die sletjes waar jauhara het over had.

Ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vinden xxx

hoe een Jongen je leven veranderd....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu