*in tren*
- >perspectiva lui Darius<-Totul s-a intamplat atat de rapid, David m-a luat de mana si m-a dus in tren, încă ne tineam de mana aparent. Nu inteleg de ce David si a lasat amicii balta, realizez ca este un jeg dar încă il iubeam. Ma uitam la mainile mele si ale lui David tinanduse una de alta, era un vis indeplinit realitate. Ma tin de mana cu omul care mi-a furat inima, dar daca indrazneste sa spuna ca imi plac baietii, nu stiu ce o sa fac, pentru ca deja am o iubita.
Decid sa ma uit la el, iar din cate observ el se uita pe Instagram la postari cu persoane gay, nu inteleg de ce.
- Coi cum te cheama pe insta? ma intreaba David in vocea lui de seducator
- "@xx.darius.xx"
- Gata , ti-am dat follow, pe mine ca cheama "@davidyourbadboy".
Intru la el pe Instagram si raman cu gura cascata, aparent iubita mea ii apreciaza postarile si ii da comentarii cu inimi, am sa presupun ca sunt doar prieteni asa ca nu o sa intreb nimic. Are niste poze foarte frumoase, in majoritatea era cu gang ul lui, dar tot ce puteam sa vad in acele poze este el, pantalonii lui vagabond care ma faceau sa ma excit, parul lui brunet, ochii lui acoperiti cu niste perechi de ochelari de soare si air force urile lui din picioare. Acest baiat imi facea inima sa o ia razna, de aceea o sa incerc sa fac tot ce pot pentru a il cuceri. O sa fie al meu. Nu stiu ce o sa fac cu iubita mea, dar ceea ce ea nu cunoaste, nu o doare.
Practic ii dadeam stalk contului lui David, nu cred ca a observat, dar totusi ma simteam urmarit, decid sa vad cine se uita la mine. Imi ridic capul din telefon si observ cu David se uita cu un ranjet de marlan cuceritor la mine.
- Atat de mult iti place de mine, huh? imi sopteste David in ureche, intr un mod foarte cuceritor
Am ramas intr un soc total, nu ma asteptam deloc la asa ceva de la David, il cunosc de cateva ore dar ma simt ca si cum il cunosc de o viata intreaga .
- Glumeam coaie, crezi ca sunt gay sau un terminat cu boli mintale? spune David dintr o data putin suparat din cauza faptului ca nu i-am raspuns la acea intrebare.
Am inceput sa rad nervos, acum stiu ca nu am sanse, dar poate e ca mine, sper sa nu fie gay dar sa ii placa de mine, sper.- >perspectiva lui David <-
Observasem cum imi da stalk la cont asa ca am vrut sa il sacai, dar observ ca se uita in gol, putin cam rusinat. Prima data m-am panicat , chiar cred ca ma si inrosisem, încă nu stiu sigur, dar i-am spus ca eu sper ca el nu ma crede gay, chiar daca cel mai probabil eram, nu voiam sa isi bata joc de mine. Inima mea se topea mereu cand ma uitam la el. Parul lui, ochii lui, buzele lui, gatul lui, mainile lui, ma faceau sa ma gandesc doar la ganduri necurate.
- >povestire la persoana a 3a<-David si Darius au vorbit despre tot tipul de subiecte diferite in tren, precum ziua lor de nastere, unde ar vrea sa plece, ce job ar prefera sa aiba pe viitor, culorile preferate, profesorii pe care nu ii suporta, daca au animale de companie, prietenii lor, etc. Trenul s-a oprit, acestia si-au luat bagajele, David ajutandu-l pe Darius sa isi ia bagajul pentru ca acesta nu ajungea la el. Darius inroseste ca ultimul bottom si ii multumeste lui David. Darius suna un taxi pentru a ii duce la un hotel, aflat langa vama. Taxi ul ajungand, acestia isi pun bagajele in portbagaj, iar David ca ultimul gentleman ii deschide usa lui Darius, acesta intrand in taxi.
- Drumul o sa fie destul de lung asa ca va rog sa fiti comozi. le spune soferul celor 2
David era cam obosit, deoarece nu a mai dormit de 1 zi doar pentru ca a stat sa vorbeasca cu brigada lui despre ce vor face acolo.
David adoarme, dar capul lui se tot balansa de pe o parte pe alta, din perspectiva lui Darius era amuzant sa il vada pe David cum isi duce capul in toate partile, dar Darius ii ia capul lui David si il pune pe umarul sau.
Cea mai proasta parte era ca David de obicei sforaia, asa ca soferul taxi ului da melodia de la radio mai tare, aceasta era melodia:
Lui Darius ii placea aceasta melodie foarte mult. Probabil era singura melodie careia ii place, fara sa fie vreo manea.
*ajunsi la receptie la hotel*- >perspectiva lui David<-
Am ajuns la hotel cu Darius, iar Darius s-a oferit sa se duca el la receptie pentru a lua cheile pentru camera noastra.
Eram langa Darius, iar eu observ comportamentul ciudat al acestuia fata de domnul receptioner.
Domnul receptioner ii tot repeta lui Darius ca este frumos, daca are iubit, ca este sexi, ca ar arata bine legat de pat, chestii de genul acesta, lucruri care ma faceau pe mine sa fiu gelos. Ma uitam insistent la domnul receptioner, in timp ce acesta se dadea la Darius, Darius care nu prea parea afectat de ce lucrurile pe care le spunea acel domn. La un moment dat, nu am mai putut rezista si am inceput sa tip foarte tare la acel domn sa imi lase "iubitul" in pace, si sa ne dea odată cheile de la camera.
- iubit, huh? spune domnul receptioner doar pentru a isi bate joc de mine . "Demonstreaza-mi." continua domnul
M am uitat urat la receptioner iar dupa cu o mana il apuc pe Darius de gulerul hanoracului, cu cealalta mana ii pun mana pe obraz, ma las putin mai jos pentru a ajunge la inaltimea lui si dupa il sarut pasional, pe buze. Ne despartim incet din sarut, pentru un moment se uita Darius putin confuz la mine, dar momentan nu asta ma interesa. Ma uit la domnul receptioner care ramasese cu gura cascata, iar reactia lui ma facuse sa ranjesc pentru un motiv sau altul. Imi placea cand lasam lumea cu gura cascata, ce pot zice.
- Cheile acum. spun eu uitandu ma increzator in ochii domnului
Acesta intinde cheile pe tabla, iau cheile, bagajele, il apuc de mana pe Darius si ne indreptam spre camera noastra.*in camera de hotel*
-PENTRU CE AI FACUT ASTA? tipa Darius la mine imediat dupa ce inchid usa camerei
-PENTRU CA SE DADEA LA TINE, ATAT DE PROST ESTI? continui eu sa tip la el
-COAIE ASTA NU E PROBLEMA TA, SI MA DESCURCAM SI SINGUR DOBITOCULE.
-A DA? MAI AVEA PUTIN SI TE FUTEA PE ACOLO, SI NU ZI ACUM CA NU TI AR FI PLACUT!
-NU SUNT GAY, CE NU INTELEGI? spune Darius aproape cu lacrimi in ochi
-SI ACUM DE CE DRACULUI PLANGI INCOMPETENTUL PULII MELE?! spun eu plin de nervi
.
.
.
.
.
.
.
*to be continued*😊
YOU ARE READING
o iubire neinteleasa
RandomDarius, un baiat doar de 17 ani a crezut toata viata lui ca sa fi homofob este alegerea corecta, dar, in gara dinspre Bucuresti in Constanta, se realizeaza dragoste la prima vedere.