6

17 0 10
                                    

*Darius pov*

"homosexualule" se aude vocea unui tip oarecare de pe holul liceului.
Seara trecuta a fost... oribila. Simt ca ma scufund intr o mare de rusine teribila. Cum pot trece pe la liceu imediat dupa ce m-a sarutat David, vai...
Ei bine, ce o fi o fi, bag pula.
   Am intrat in clasa iar Mara impreuna cu Lorena, Erik si alte 2 tipe ale caror nume nu le stiu ma ocheau cu o privire de șoim.
"Unde iti este gagicul DARIUS? Asta patesc daca te chem la petrecerea mea? Ajungi sa mi o strici cu ce homosexualitatea ta? Al dracu prost ce esti" racneste Mara plina de nervi
"SCUZE COAIE, nu am intentionat nimic din astea, e prost si daca atat l a dus capu cat era in efectul alcoolului e vai de mortii lui"
"Deci de aia s-a despartit David de mine... pentru ca e gay, al dracu de bulangiu. Oricum am un armasar perfect pentru mine si nimeni nu il poate intrece" spune si il saruta pe Erik de parca viata ei depinde de asta
S-a sunat de ora si am avut matematica prima ora. David nu a venit la scoala, poate se simte rau de la atata bautura sau cine stie, a fost agresat de cineva pana acum oare? Stie cum e sa mearga pe holul liceului si sa fie strigat bulangiu si alte cacaturi de genul? Nu prea cred, a dracu de pizda.
  M-am plictisit, nu au trecut nici 10 minute din ora, dar sunt prost rau si nu inteleg nimic din ce cacat scrie pe tabla
"Pot sa ma duc pana la baie?" intreb eu
"Da du te si nici sa nu te mai intorci. Pe bune, nu te grabeste nimeni Darius, spune profu de mate
Inafara ca mai are cel mult 5 ani si se descompune, are mare noroc ca nu il iau pula ca se ducea acasa plangand.  Am iesit din clasa, am mai facut o tura prin scoala, ma uitam pe geamuri, prin clasele cu usile deschise si ajung insfarsit la baie. Stau si ma uit la a mea minunata freza de barbat chipes si aratos dar plansul unui tip din baie ma cam deranjeaza.
"Cine plange coaie ca nu imi pot admira frumusetea in oglinda" tip prin baie incat sa ma auda handicapatu ala
Se opreste acel zgomot cateva secunde si se aude cum se deschide usa de la baie.
Din baie iese David cu ochii rosi de zici ca e fumat si se uita la mine trist
"Coaie fix cand mi-e mai greu esti atat de ignorant si te doare in pula de mine? Esti foarte egoist Darius, te gandesti doar la tine in situatii de genu atunci cand ar trebui sa te gandesti la amandoi. Si tu ma placi, nu manca cacat, da scuze, am baut mult rau dar sa mor de am mintit cu vreun lucru ieri. Imi pare rau, hai sa trecem prin asta impreuna, nu ma lasa singur in pula mea "
A venit cu pasi grabiti spre mine si m a luat in brate pentru o perioada destul de lunga, i se simteau lacrimile alunecand de pe fata lui pe umarul meu, iar dupa cateva minute bune de stand asa impreuna, m-a tras intr o cabina d aia cu toaleta in ea si a inchis usa, care aparent se inchidea. Se uita in ochii mei, inca i se vedea apa din ochi, as minti daca as zice ca urasc acei ochi. Nu il urasc pe el, urasc doar ce s-a intamplat cu el. Dar o sa trecem impreuna, cum a spus el. Vreau sa fim fericiti, nu eu pe cont propiu si el singur, vreau sa trecem peste impreuna, exact cum ar trebui sa fie. I-am luat fata intre palme si l am sarutat tandru, ca si cum ziua de maine nu ar mai exista si astazi moartea ne va desparti. Eram ca niste animale salbatice, niciunul nu se putea controla unul langa altul. Mi a dat tricoul jos si a inceput sa imi atinga ferm abdomenul lucrat. Doamne, ma simt al dracu de minunat, opreste timpul si lasa ma sa traiesc acest moment pentru totdeauna. Mi-am pus mainile pe pieptul lui si ma mai trezeam jucanduma cu snurul de la hanoracul lui, era hanoracul meu preferat al lui sincer. Mi-am plimbat mainile de pe pieptul lui, pe abdomen, pe curea, il trageam de curea spre mine pentru a isi lipi corpul de al meu. David si a bagat mana stanga in parul meu iar cu mana dreapta ma tinea fe talie. A ajuns cu gura la gatul meu, a inceput sa ma sarute si dupa sa ma muste de gat, lasandu-mi semne tare frumoase. Frumoase pentru ca erau de la el. I-am dat hanoracul jos si am inceput sa ii fac si eu semne pe langa piept, putin mai jos de gat.
"Darius, vrei sa facem... insinuezi si tu, sex?"
"Ar fi trebuit sa ti dai seama de la inceput ca asta doresc sa fac cu tine."
S-a pus in genunchi si mi-a deschis șlițul de la blugi. Mi-a dat jos blugii si boxerii. O doamne, urma sa primesc oral de la tipul pe care il iubesc, sunt bine cuvantat. Si-a pus buzele pe penisul meu masiv si a inceput sa il suga ca si cum viata lui ar depinde de asta. Nu stiu de unde avea experianta dar se simtea al dracu de bine. Nu ma abtineam, gemeam zgomotos, si stiam ca lui David ii placea asta. Totul se intampla atat de rapid, nu prea aveam timp sa procesez ce se intampla dar se simtea ca si cum urma sa fac o ascensiune pana n ceruri, al dracu de placut ce era acest sentiment.
"D-David, o sa imi d-dau drumul, nu mai rezist mult" spun printre gemete
A continuat sa mi suga penisul rapid pana mi-am dat drumul
"Ahhhhh" am spus in final, dupa ce mi am dat drumul
"As minti daca as spune ca sperma ta nu este gustoasa" imi spune David lingand sperma de pe langa gura lui.
Mi-am pus pantalonii inapoi pe mine si m-am asezat pe capacul toaletei. Ma uitam la David iar acesta se uita la mine.
"Te iube-"
Am vrut sa termin dar din baie au inceput sa se auda pasi ca si cum cineva s-ar indeparta de cabina noastra. Doamne, nu, nu, nu, nu, nu, nu, nu, nu, nu, nu, nu, nu. Nu se poate intampla asa ceva. Pot explica daca a auzit doar acel Te iubesc neterminat, dar daca a auzit si restul, sunt ca si mort. Defapt, suntem ca si morti.
"Ai auzit ?" l-am intrebat pe David in soapta
David a dat din cap in semn ca da.
Am iesit incet din baie.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 28, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

o iubire neinteleasa Where stories live. Discover now