4

22 0 1
                                    

- Darius.... trebuie sa iti zic ceva, e urgent. spune David uitanduse in ochii mei, ii era putin frica, se observa, dar de asemenea se observa ca este important
  - Am o iubita Darius, nu pot continua asa ceva. 
  - Huh, si eu am, dar ce nu o afla nu o doare.
- Coaie esti un jegos imputit, cine dracu te ar lua pe tine ca gagic?
  - Probabil tu daca nu ai fi in relatie si Lorena cu care sunt acum. spun eu cu aroganta
- Nu se poate. Eu sunt impreuna cu Lorena.
Am stat si ne am uitat ca prostii unii la altii si am ramas intr o mica stare de soc.
Sincer nu am mai stiut ce sa zic asa ca am fugit din baie, inapoi in clasa.
Inca eram la dirigentie, peste putin timp, ora de dirigentie era pe sfarsite iar David intra in clasa.
".....aparent Lorena ne inseala pe amandoi..." mi-a aparut dintr-o data acest gand. Nu este vina lui David, si nici a mea, este a ei, pentru ca se vede cu amandoi, nu-i asa?
  Doamna diriginta vorbea despre materii, sa luam note bune si chestii de genul acesta, ca in fiecare an, acelasi discurs, aceleasi vorbe.
M-am plictisit de discursul ei asa ca mi-am bagat castile in urechi si ascultam muzica, Albert NBN, normal. Zoro este melodia mea preferata, ma rog.
  Pe la jumatatea melodiei observ cum toti colegii mei se ridica din banci, dau toti sa plece spre usa, ba in grupuri, ba singuri.
    Lorena s-a dus cu David. Nu cred ca Lorena m-ar lasa pentru acel barbațel, nu? Dar eu as lasa-o pe Lorena pentru David...? Prefer sa nu gasesc raspunsul la acele intrebari destul de curant, imi framanta creierul. Mi-am luat ghiozdanul plin de manuale in spate si am iesit din clasa. Fix cum ies din clasa, pe hol, ii observ pe toti colegii mei intr un cerc destul de mare si din interior se auzea ceva. Tipete. Lorena si David se certeau, si se certau foarte tare, wow. Le ascultam cearta, mai auzeam un "panaramo, mizerabilo, tradatoareo" si cate un "nesimtitule, jegosule, porcule". Era o cearta al dracu de buna, as fi vrut sa rad dar nu mai auzeam ce isi zic dupa.
    Ma uitam la ei iar David cu coltul ochiului m-a vazut.
   "..... bagami-as pula" m-am gandit cand am facut contact vizual cu el.
- Ia vino varule ce dracu stai asa acolo. il aud pe David si vad ca se uita la mine
"m-am dus pe pula" m-am gandit in timp ce mergeam spre ei
- TU I AI SPUS CA SUNT IMPREUNA SI CU TINE? DE CAND VA CUNOASTETI MACAR?!?! tipa Lorena rosie la fata de la nervi
-Nu conteaza unde ne-am cunoscut si ce s-a intamplat, conteaza ce ai facut tu. ii spun pe un ton de bombardier innascut.
-VA URASC PE AMANDOI, ORICUM MAI AM UN IUBIT, DUCETI-VA SA VA FUTETI IN CUR SAU CUM V-ATI CUNOSCUT VOI, HMPH. spune Lorena si pleaca fugind de acolo
Eu si David am ramas prosti acolo, n-am mai putut sa ma controlez si am inceput sa rad. Toata cearta asta a fost amuzanta, chiar si cand am ajuns si eu in discutie a fost amuzant. Radeam plin de viata, ca si cum nu am mai ras de ani intregi si chiar era un motiv bun pentru care sa rad. Il aud imediat si pe David ca incepe sa rada. Avea un ras care m-a facea sa il vreau din cel in cel mai mult. Cei care erau stransi in cerc in jurul nostru au inceput sa plece incet cu incetul. Eram din nou, doar noi 2.
- Iar singur ma? isi bate David joc de mine
- A fost si gagica ta dobitocule.
- A fost, bine zis. rade David iar dupa pleaca fara sa isi ia la revedere
    A fost frumos momentul, presupun. Tot drumul spre casa am ascultat Dani Mocanu pentru ca m-a simteam trist, dar nu stiam de ce. Ma tot gandeam la David. Numele lui imi era fixat in ganduri. Voiam sa mananc? Ma gandeam la David. Cu cine o sa stau maine in banca? Ma gandeam la David. Cu cine o sa ies in fiecare zi dupa ore? Ma gandeam la David. Nu aveam scapare, parea ca si cum David ma urmarea pana si in ganduri.
"il iubesti" imi sopteste o voce subtire prin gand. Il iubesc? Cred ca da. Vreau sa admit asta? Nu. Nu se poate cunoaste ca imi plac baietii, mi-ar strica reputatia pe care am incercat sa o capat ani intregi. Dar da, imi place de el. Oare lui ii place de mine? Oare el se gandeste la mine? Macar s-a gandit la mine toata vara? Acestea sunt intrebari ale caror raspunsuri s-ar putea sa le primesc doar daca il intreb, asa ca nu mersi.
.
.
.
.
.
.
.  
     Scuze oameni ca nu am mai postat dar am fost rapit de federatia rusa guys 😱, a trebuit sa ma lupt cu niste balauri si aparent si eu sunt un balaur! Dupa ce am scapat de federatia rusa a trebuit sa ma duc acasa dar Jungkook m-a furat si mi a pus penisul intr-un blender iar dupa a trebuit sa mi-l pun inapoi singur, PARE RAU!!! O sa postez capitole mai des, JUR!!! sa imi spuneti cum vi se pare cartea si idei de capitole noi daca vreti continuari💖

o iubire neinteleasa Where stories live. Discover now