1

38 6 4
                                    

Yine her zamanki gibi güzel bir gündü . Hava kapalı ama sıcak tonlardaydı . Bölesi havaları severdin . genelde fazla erken kalkmasanda bu gün saat 6' da kalkmıştın .
Kendine kahvaltı hazırlamak için kalktın ve kendine bir kahve ile bir yumurta hazırladın . Yerken aklına bu gün U.A' daki ilk günün olacağı aklına geldi ve hemen kahvaltını yiyip üstünü giydin .

~
~
~

Okula vardığında dersin başlamasına 5 dk vardı hemen sınıfını bulmak için yola koyuldun .
Sınıfını arayan gözler hep yukarıda kapıların yanında yazan şubelerdeydi ve aniden birine çarptın . hemen dikkatini çarptığın kişiye verdin . Ayağa kalkıp o kişiyi kaldırdın . Çarptığın kişi pembe tenli pembe saçlı siyah gözlü biriydi ve küçük tatlı boynuzları vardı .
O kişiyi hemen kaldırdın ve özür diledin .

- Üzgünüm ben bu okula yeni geldimde . Şubemi arıyordum seni fark etmedim .( y/n )

Tabiki utanmıştın çünkü tanımadığın bir kişiye okulun ilk günü rezil olmuştun

- Oh sorun deyil . Benim adım Mina , Mina aishidou . İstersen sana sınıfını bulmanda yardımcı olabilirim( Mina )

- bende y/n , y/n y/s/n . Tanıştığımıza memnun oldum . Ve yardımcı olmana çok sevinirim şubem 1.A( y/n)

- O gerçektenmi bende 1.A' ya gidiyorum hadi gel beraber gidelim ! ( Mina )

- Olurr! Ve saol . ( y/n)

Beraber sınıfa yürüdünüz ve giderken birazcık konuştunuz örneyin öznelliğinizi felan sordu .

~
~
~

Sınıfa vardınız ve ders başlicaktı robot gibi , mavi saçlı , gözlüklü bir adam herkezi yerine oturturmaya çalışıyordu .
Ve en sonunda hoca geldi .

- Selam sınıf bu gün yeni bir öğrenci geldi . (???)

Sana yaklaştı ve konuşmaya başladı .

- Ben senin sınıf hocanım . İsmim Aizawa Shota ama sen bana Aizawa sensei de . Kendini tanıt ben uyuyacağım . ( Aizawa )

- S-selam benim ismim y/n y/s/n , Türkiye'den geliyorum . Umarım iyi anlaşırız . ( y/n)

Oradan kırmızı saçlı sivri dişli bir çocuk ayağa kalktı .

- Selam y/n ! Ben Kirishima Ojiro . umarım iyi anlaşırız ! ( kirishima )

- merhaba ben İzuku Midoria . Umarım iyi arkadaş oluruz ! ( izuku )

Ve böyle herkez kendini tanıttı ama bakugou adlı sarı diken saçlı çocuk biraz kabaydı . Ah doğru anlara demedim .

- Şeyy ben Türkiye' den geldiğimi sölemiştim . Biz orada birbirimize isimimizle hitap ederiz o yüzden bana y/n derseniz sevinirim ve size yanlışlıkla isminizle hitap edersem özür dilerim .

Bunu dedikten sonra tek boş olan sıraya oturdum ve aizawa sensei uyandı. Ve ders anlatmaya başladı .
1 2 dk sonra zil çaldı . yanıma yürürken çarpdığım kız yani mina geldi .

- Hey öznelliğinle neler yapabiliyorsun ?! ( Mina )

- hımmm havayı kontrol edebiliyorum örneyin kar yağdırabilirim ama sadece küçük bir bölgeye çünkü o kadar güçlü deyilim . veya kendimi , başkasını veya bir şeyi uçurabilirim . Onun gibi şeyler .(y/n)

Mina heyecanla tekrar birşey sordu .

- Öznelliğini fazla zorlarsan ne oluyooor !?!(Mina )

- genelde burnum kanamaya başlıyor ama baya zorlarsam bayılabilme ihtimalim var. ( y/n )

mina x okuyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin