4.Bölüm

18 4 12
                                    

Ateş düşürücü hapı aldım ve yazmaya hazïrım şanlısınız biraz geç yatıp hasta olduğumdan erken kalkıyorum

VEE KAZANAN KİŞİİİ ...Kİrishimah
Bence bekliyordunuz çünkü fake atmayı seven bir yazar var

-yazar sen sadece sonlarda ve başlarda konuşsan(Sero)

Tamam(yazar)

Kirishima bir saçim yapacaktı . yine koşu, şnav vb.

-oh bi spor solemeye korkuyorum y/n kahvaltı yapmadı heralde isterseniz kahvaltı yapalım.(kirishima)

-ağ teşekkürler kirishimaa(y/n)

-bencede öle yapalım bende biraz açım(Mina)

-oh ben yanıma yemekde almıştım biraz atıştırabiliriz(Sero)

-Sero hayatımı kurtardınn(y/n)

-ayh ben neyim burada(kirishima)

-Doğru saol kirishimaa(y/n)

-bende seni erkencene uyandırtdım bana teşekkür etme (Mina)

-Olur Mina sana teşekkür etmem(y/n)

Parka gelmişken daha cok pikniğe çevirdik , bişeyler felan yedik ve en sonunda D mi ? C mi ? Oynamaya karar verdik . oh niye bir oyun oynuyoruz ki ?!

-tamam y/n sana soruyorum D ? C ?(Sero)

-C (y/n)

-eheeh kirishima'ya tokat at (Sero)

-Hey neden benn!(kirishima)

-Bilmem aklıma pek bisi gelmedi(Sero)

Ayağa kalktım ve Kirishima'ya doğru yürüdüm . sonra eğilip ona yumuşak bir tokat attım. Sonra yerime oturdum.

-Y/n çok güçsüzmüşün {'''}(kirishima)

-Bilerek yumuşak vurdum(y/n)

-o kadar sert vurabileceğini düşünmüyorum Y/n (kirishima)

-oh istersen sertde vurabilirim(y/n)

-vurda görelim(kirishima)

Tabiki buna sinrilendim ve baya sert bir tokat attım . ama sonra pişman oldum çünkü çocuk yere yapıştı . herkez iyimisin diye kirishima'nın yanına toplandı . bende dahil

-aw kirishima iyimisin özür dileriiim(y/n)

-İyiyim merak etme y/n(kirishima)

Bunu sırf erkeksi durmak için söğlediğini biliyorum çünkü yanağı baya kızarmıştı.
Herkez eve dağıldı benim kirishima'ya attığım tokatdan somra antrenman pilanımız diyer haftaya ertelendi.

~
~
~

Mina ile eve doğru yürüyorduk Mina geri geri yürüyordu bende onun arkasında(yüzünü bakan tarafta) düz düz yürüyordum .
Ve aniden ayağım kaydı ve mina'nın üstüne düştüm . aaaaah rezillik hemde sevdi-bidakka ben bunu düşünmedim ehe ehe ow Mina'ya aşık olamam o benim sadece arkdaşım ...

-Mina afedersin(y/n)

-yoo affetmem pufffeiejeojeoe(Mina)

-osksoaao(y/n)

Ayağa kaltın ve onuda kaldırdın .
Eve geldin ve yatağına uzandın ve düşünmeye başladın .

Ahhhh hayır ona aşık olamam . belki beyenti felandır . offf onunla sadece 3 gündür tanışıyorum . Ağağağaaaaa

Bu düşünceler ile uyuyq kaldın ve sabah alarmının çalması ile uyandın.

Oh bu gün okul var ehü . kahramanlık okulu havalı olsada ilk günüm bile çok zordu uh.
En iyisi hazırlamayım.

Hazırlandın vetam çıkıcakken kapı çaldı

Çıklrt(kapı açılma sesi)

-Oh y/n benim gelmemi mi bekliyordun hee(Mina)

-ehe aslında tam çıkacakken geldin(y/n)

-Tüh bee bende beni bekliyon sanıp mutlu olmuştum(mina)(kıkırdar)

-hadi okula gidelim(y/n)

-okula bukadar meraklımısın?(Mina) (yine kıkırdar)

- hayır sadece kahraman olmak benim hayalim o yüzdende okula gitmem lazım(y/n)

-hadi o zaman seni hayalini gerçekleştirememene engel olup yürümeye başlayalım(Mina)

~
~
~

Okula vardınız ve sınıfa girdiniz .

Bakugou izuku'yu nedenini bilmediğim bir nedenle kovalıyordu ve bana çarptı . yere düştüm katsukide üzerime düştü ve bana bağırmaya başladı.

-SENi APTAL ÖNÜNE BAKSANA (bakugou)

-üzgünüm bakugou(!)(y/n)

-üzgün olmalısın zaten (bakugou)

Ayağa kaltın ve Mina'ya baktın . Her zaman gülümseyen o pembe , tatlı ,şirin surat şimdi donuk ve biraz soğuk bir havadaydı ve katsuki'ye bakıyordu .
Evet biraz ürperdim ama sonra yüzü tekrar şirin halini aldı .
Oturup sensei'i bekledik
OH ODA NE!!!

Burda bitiriyorum bu bölümü merak yapmaya calişiyom oluyormu?
Ehüüüü hava çok sıcak
Genelde klişe yapmamaya çalışıyorum ama .
Bu arada bana fikir verirmisiniz aklımda pek fikir yok ne yapabilirim?

mina x okuyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin