Normalde yazmayı düsünmüyordum . melisaaksx ama sen kitabımı okudun be okuyan varsa yazacağım .
~•~Y/N nin ağzından~•~
- aslında o kadar eğlenceli bir yer deyil kslksksl (y/n)
Oh o sondaki gülüş Mina'nın o tatlı gülüşüneydi . Uh herkez burada "ben ne düşünüyorum " yapar genelde , ben ise heralde zihnimde çok açık sözlüyüm .
-Hadi ama Y/N Türkiye'de gerçekten harika yerler gezmişsin ve bana anlatıyorsun ama "o KaDaR eYlEnCeLo DeYiL" diyorsun SAÇMALAMA !!(MİNA)
-Ehe büyük ihtimalle Türkler öle düşünmüyor sisjsojsos (Y/N)
-Oh her neyse beni Türkiye'ye gideceğinde yanına al oraları gezmek istiyorum (MİNA)
-İstersinde almammı idjwowkw(Y/N)
Mina çoook tatlı bir arkadaş , eğlenceli ve daima pozitif olabiliyor onun bu yönleri hoşuma gidiyor .
~
~
~Eve geldim ve dünden beri kaçtığım ev işleri , oh sinir bozucu temizliiiik en azından annem yanımda deyil yoksa döve döve yaptırırdı ev işlerini . en azından evi toplamak için zaman var bu gün tatil hali ile yarında . tabiki ben ev işlerini " yarın yaparım " diyip yarına atıcağım ama bunu yarında yapmayacağım ve kalacak . öf keşke annem burada olsaydı o yardım ederdi 😧. Bi dakka ... SAAT NE ARA 11: 23 OLMUŞ aghhhhhhh Mina ile zaman çok hızlı geçiyor ehü . Duşa girip yatabilirim ... Yada Mina'yı bize davet ederim . Hayır Mina bize gelemez ev çok dağanık . Sonuçta yeni yeni taşındın . ay evi iki üç yerleştirip duş alacağım sonrada inş yatacağım.
~
~
~
(Ertesi gün )