2

25 4 10
                                    

- b-ben ... Ben lgbt üyesiyim.(Mina)

Mina yüzü azcık kızarmış şekilde yere baktı. O sırada ben şoku atlatmaya çalışıyordum çünkü bana bu kadar güveneceğini tahmin etmemiştim.

- ş-şey yani merak etme öle herkeze aşık olmam yani şey anladın sen . Ama sıkıntı etme şu an kimseden hoşlanmıyorum.(Mina)

-E-eh Mina sorun yok ... Aslında bende lgbt üyesiyim . Yani şey garip algılama sadece sırrının güvende olduğunu anla diye dedim ve sende bunu sır olarak saklasan sevinirim .(Y/N)

Mina şaşkın bir şekilde bana bakarken aynı zamanda rahatlamıştı sonuçta bende nöle bişeyin bilinmesini istemezdim ve onu gayet iyi anlayacak bir durumdaydım.

-...(Y/N)

-Hadi yatalım benim uykum geldi (Mina)

-Olur benimde zaten uykum gelmişti(Y/N)

İkimizde yattık ama bir sorun vardı . Aslında uykum yoktu sadece Mina benim için uykusunu bozmasını istemedim ve zaten fazla uyuyan biride deyilim . Ah ne kadar sıkıcı öle deyilmi . Sadece uzanıyor ve aklından uyumak için senaryolar kuruyordun . fakat onu bile becerememiştin . En sonunda sadece gözünü kapattın ve ölece durdun . Oh inanılmaz Minanın uyurkenki minik tatlı sessiz horlamaları uykunu getirdi . dayeniden beri niye fark edememiştim oh doru aklımdan senaryo kuruyordum kafam orada olduğu için fark etmemiştim . En azındam başarıyla uyumuştum .

|'•Mina'nın Ağzından•'|
Sabah kalktım ve Y/N uyanmışmı diye baktım . Uyanmamıştı bir süre neden bilmeden onu izledim sonra aşşağı indim . Oh ne yapabilirimki . TABİKİ bir kahvaltı hazırlarım hem Y/N'de mutlu olur .

~
~
~

Kahvaltı hazırdı .elimden geldiğince yaptım ... Ama bir sıkıntı var ben sadece tatlı yapmayı biliyordum o yüzden masada sadece ahududu suyu ve sufle vardı . görüntü olarak iyi olsada tatları hiç uymaz . her neyse en azından denedim . yukarı çıktım okul kıyafetimi giydim ve Y/N'yi uyandırdım . oda giyindi ve aşşağı indik .

- Ooo yemekmi hazırladın Mina çok güzel kokuyor. (Y/N)

-Tabiki yemek hazırladım ! fakat damak zevkin kötüyse beyenirsin (Mina)

- gsvubgyss sorun yok ben yerim . Tatlı ise 100 kez yerim !(Y/N)

-sxhhxwibwxuy 100 kez yiyebilirsen ye Y/N (Mina)

-OmG SuFlE bAyIlIrIm !!!(Y/N)

-Hey Y/N iki üç Türkçe şey öğretsene (Mina)

-Oh tabiki mina . Örneyin burda merhaba demek Türkiyede (Türkçe) [Selam] demek.(Y/N)

Böle. Bir iki şey öretti bana . baya zor bir dile benziyor açıkcası . O deyilde Y/N sufleyi çok hızlı yedi . Dediği gibi resmen 100 kez yedi ebdygude sonra dışarıya çıktık .

~
~
~

-Wow WoW WOW inanılmazzz!!!!!!!!(Mina)

mina x okuyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin