Ty mě máš rád?

813 55 0
                                    

,,To je docela zábavný příběh. Byl tu jeden kluk se kterým jsem se neznal. Pouze jsme si psali bez toho abychom věděli identitu toho druhého a já se do toho kluka zamiloval" Odpověděl jsem mu a zase zaklonil svou hlavu dozadu tak abych viděl na oblohu. ,,T-ty jsi se do mě zamiloval?" ,,Ne. Já se zamiloval do toho kluka se kterým jsem si psal...ne do tebe...nebo..." O co se tu vlastně snažím? ,,Bakugo j-já..." ,,Cože?! To myslíš vážně?!" Zakřičel jsem na něj a on se zase lekl. ,,O-o čem to mluvíš?" Zeptal se mě a já mu hned odpověděl. ,,Nebyl si to náhodou ty kdo kdo se mě snažil získat? Teď když jsem ti, ale řekl, že tě mám rád tak je ti to až tak u prdele, že mi přestaneš říkat Kacchan?!" ,,Já to tak nemyslel jen jsem chtěl aby jsi mě bral vážně...Já tě měl rád ještě než jsme si začali psát. Vlastně tě mám rád už od základky..." Co...?

První čeho jsem si všiml byl jeho zmatený výraz. Nevím čeho jsem tím chtěl dosáhnout, ale posadil jsem se na něj a políbil ho. On nejdřív zmateně seděl a pak se taky zapojil. 


skupina 1-A:

Mina: Lidi neuhádnete co jsem právě viděla!

Kirishima: O co jde Mino?

Mina: Hele

Mina:

Denki: Co?!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Denki: Co?!

Kiri: Kde teď jsi Mino?

Mina: V parku. Proč?

Kiri: V parku?! Počkat znamená to, že...?

Uraraka: V parku?!

Mina: Jo. Děje se něco?

Kiri:...Ne


Začal mi cinkat mobil tak jsem se od něj odtáhl a podíval se kdo mi píše. ,,Co? Mino kde jsi?!" Zakřičel jsem a pohledem ji hledal. Kacchan se na mě jen zmateně díval tak jsem mu to taky ukázal. On mě posadil zpátky na lavičku a vydal se k Mině, která stála kousek od nás. 

Já se zamiloval online?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat