15+ scéna!
Po obědě jsme došli ke mě domů a byli svědky jedné z mích hádek s matkou. ,,Katsuki kde jsi zase byl?! Čekáme na tebe celou dobu s obědem!" Křičela matka. Otec se ji snažil uklidnit, ale moc mu to nešlo. ,,Už jsem jedl. A když máš tak dobrou náladu chtěl bych ti někoho představit" Zavolal jsem na ni nazpátek a on přišla z kuchyně k nám. ,,Si myslíš, že jsem úplně blbá a neznám Izuka?!" Vyjela na mě a já si jen povzdechl chytl jsem ho za ruku a začal pořádně. ,,Já vím, že ho znáš, ale teď bych ti ho chtěl představit jako svého přítele" ,,Fajn." Bylo jediné co mi na to odpověděla. Fajn?! ,,A nějaká reakce?" ,,Nevadí mi to. Tak co víc chceš slyšet" Odpověděla mi a já si znovu povzdychl. ,,Tak mi jdeme do pokoje"
Odešel jsem s ním ke mě do pokoje a posadil se na postel. ,,Oba jsme měli zajímavá představení..." Zasmál se Deku a já mu jen kývl. ,,Deku~" Začal jsem a on už připraven na to co přijde přišel ke mě. Posadil jsem ho na sebe a políbil ho. ,,em...Kacchan mohl bych být na-nahoře?" Zeptal se mě a já hned nasadil nechápavý pohled. ,,Jako, že by jsi ležel na posteli a-a já seděl no...chápeš, ne?" Jen jsem se zasmál a znovu ho políbil. ,,Dobře"
Začal jsem mu vyhrnovat tričko a následně ho odhodil někam na podlahu. Po chvíli tam skončili i ostatní kusy oblečení. Povalil mě na postel tak, že jsem ležel a naklonil se aby mě mohl políbit. Pomalu jsem natáhl svou ruku k jeho otvoru a zasunul jeden prst. Trochu zakňučel, ale za chvíli byl v pořádku. Přidal jsem i další dva prsty a pořádně ho roztáhl. Chytl mě za ruku a já jí s úsměvem natáhl. Posunul své pozadí blíž k mému penisu a ten následně chytil a namířil ke svému otvoru. Posadil se a já ho jen s úsměvem sledoval.
Po nějaké době jsem si řekl, že mu pomůžu a chytl ho za stehna. Pomohl jsem mu dosedat a díky tomu jsme se oba po chvíli udělali. Políbil jsem ho a stále v něm se přesunul do koupelny.
lidi...tohle je konec...
Tímhle bych chtěla příběh ukončit a všem vám poděkovat.
Bude tu za chvíli 2k zhlédnutí... Nevím jak se vám to povedlo, ale je to tak. Takže děkuji a zatím Sayonara...
Ještě jedna věc. Na mém profilu najdete první kapitolu příběhu: Am I in Love with him? Chtěla bych se teď věnovat tomhle příběhu, takže mě tam můžete určitě podpořit.
Teď už vážně Sayonara.
ČTEŠ
Já se zamiloval online?!
FanfictionPříběh převážně z pohledu Bakuga. Bakugův nejlepší kamarád Kirishima si založí seznamku, ale jako kontakt uvede Bakugovo číslo. Chtěl aby si našel více kamarádů a neseděl jen pořád sám doma. Kirishimovi se to nakonec povede a Bakugo získá nového př...