Nezabije mě, že ne?

731 39 4
                                    


Začal jsem vyšilovat. ,,Mami! em... já- ty- em....ha...ha..." Nad tím se Bakugo zasmál, ale hned zase zvážněl. ,,Katsuki?" Máma složila vážně ruce a dávala se celou dobu na Kacchana. To nedopadne dobře... ,,Posadit za stůl. Oba" 

Jak řekla tak jsme udělali. Posadil jsem se vedle deka a čekal co přijde. Nezabije mě, že ne?  ,,Můžu to vysvětlit-" Začal jsem, ale ona mě přerušila. ,,Ty jsi to jeho rande, že ano?" Tak to mě překvapilo. Ona ví, že je Deku gay? Jak to, že ona to ví a já ne? Deku?! Jen jsem jí přikývl a ona se usmála. Proč se směje? Takže je to v pohodě? ,,Vám to nevadí?" Zeptal jsem se opatrně a ona se ještě víc usmála. ,,Vůbec ne! Už jsem se bála, že mu to nevyjde. Víš, že mi o tobě už od základky básní?" Nad tím jsem se musel zase usmát já. Otočil jsem se na něj a on vypadal jak rajče. 

----

Ty kapitoly jsou krátký já vím. Gomen... No ale vydala jsem vám dvě za jeden den tak....


S: ,,Hele nechci ti do toho zase kecat, ale Bakugo to tady už nezvládá"

Já: ,,Co zas dělá?"

S: ,, Píše nový kapitoly..."

Já: ,,To není tak hrozný alespoň mi pomůže"

S: ,,Jenže jediný co píše jsou 15+ scény."

Já: ,,Bakugo tak brzo ne!" 

B: ,,Už potřebuju takže to přestaň oddalovat. Jestli co nejdřív nebudu mít svou 15+ scénku jdu tě podřezat" 

Já: ,,Haaa....fajn!" 


Já se zamiloval online?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat