"Jiwoo!" diye bağırarak Minjoo ve Jiwoo'nun içinde olduğu, kapanmak üzere olduğu için boş olan restorana daldı Hyejoo.
İki kardeşin bakışları Hyejoo'ya döndüğünde arkasındaki Sooyoung ve Chaewon'u da fark ettiler. Jiwoo ayağa kalktığında Hyejoo'nun itmesiyle yere düşmesi bir oldu.
Minjoo ayaklandığında Sooyoung onu yerine oturttu.
Jiwoo tekrar ayağa kalktığında Hyejoo saçlarını çekip güldü. "Yüzündeki mutlu ifade sinirimi bozuyor." dedi.
Jiwoo dudaklarını ısırıp Hyejoo'nun gözlerine baktı. Korkmuyor değildi.
"Hainsin..." diye mırıldandı Chaewon ortamdaki sessizliği bozup.
Sonrasında ise sakin kalamayan Chaewon "Yakın arkadaşlarına bunu yapacak kadar hainsin!" diye bağırarak Jiwoo'nun yakasına yapıştı.
Hyejoo da olaya dahil olduğunda Minjoo, Sooyoung'dan kurtuldu ve o da dahil oldu. Sooyoung da girdiğinde yumrukları havada uçuyordu.
Minjoo sonunda Jiwoo'yu uzaklaştırdığında "Ne oluyor!?" diye bağırdı.
Chaewon gözlerinin dolmasına engel olamadan "Bizi polise ihbar eden oydu!" diye tekrar bağırdı.
Jiwoo sessizliğini bozarak "Yeojin'i öldüren sizdiniz! Eğer sizi polise ihbar etmeseydim Jungeun'u öldürmek için gelecektiniz!" diye bağırdı.
Sooyoung yarım ağız gülümseyip "Yapmak zorundaydık." dedi.
Bu sefer Jiwoo baskın taraftı ki "Hiçbir şey yapmak zorunda değildiniz! Yeojin de sizin arkadaşınızdı." dedi.
Hyejoo, "Yapmak zorundaydık çünkü yapmasaydık Haseul bizi öldürecekti! Ve eğer bizi öldürseydi ceza bile almayacaktı! Hiçbir şeyden haberin olmadan bizi polise ihbar ettin! Tüm hayatımız mahvoldu!" diye bağırırken Jiwoo'nun üstüne geliyordu.
"Ben yanlış bir şey yapmadım!" diye bağırdı Jiwoo da ve biraz geriledi.
Minjoo, Hyejoo'yu durdurduğunda, restoranın önünden geçmekte olan Jungeun sesleri duydu.
Sese doğru bakıp tanıdık yüzleri gördüğünde sessizce fısıldadı, "Onu öldürürler." Kulaklığını takıp yoluna devam etti.
Sooyoung, "Yeojin'i öldürmedik biz!" diye sonunda içinde tuttukları şeyi haykırdı, "Kimseyi öldürmeyecektik."
Chaewon gülüp Sooyoung'a döndü. "Anlatabilirsen ne mutlu." dedi ve Hyejoo'nun kolundan tutup onunla beraber restorandan çıktı.
Sooyoung, "Kimseyi öldürmedik ama bize ihanetin yüzünden seni öldürmek istiyoruz." dedi. Arkasını dönüp kapıya doğru ilerledi.
Tam çıkacağı sırada ise "Korkmana gerek yok, seni öldürsek bile yalandan yere yattığımız hapsi, cezamızı çekmişiz gibi düşünürsün." diyerek arkadaşlarının yanına gitti.
Her zamanki gibi geride şaşkınlıktan ağzı açık kalan Minjoo ve Jiwoo olmuştu.
Ve Jungeun, "Onu öldürürler." derken yanılmamıştı.
Jiwoo ölümünün orada bulunan birinin elinden olacağını hissediyordu.
°×°
ŞİMDİ OKUDUĞUN
remember my name.﹕loona ✓
Fanfiction"17 yaşındaki öğrenci Kim Jiwoo hâlâ kayıp. Polis nerede olduğuna dair hiçbir ipucu bulamadan onu altı aydır arıyor." ▞▞▞▞▞▞▞▞▞▞▞▞ loona minific. au. additional characters: Hyewon, Minjoo, Yujin, Sakura, Yena and Eunbi from Ex-Iz*one.