"Hey, kızlar. Son kez görüşeceğiz. Bir haftamız doldu." dedi Jinsoul.
Hafif bir tebessüm etti Hyunjin ve "Sizi çok seviyoruz. Hiç unutmayacağız bu fedakarlığınızı." dedi.
Yujin, "Biz de sizi çok seviyoruz. Bunu sadece sizin için değil kendimiz için de yaptık." dedi.
Yena "Herkese bizim için sarılın." dediğinde, Yerim de Heejin ve Hyunjin'in yanına geldi ve "Merak etmeyin, daha iyi olacağız." dedi.
Sakura "Zamanımız doldu. Geldiğinizde görüşmek üzere!" dedi.
Her zamanki gibi Heejin ortamı toparlayıp kapatan oldu.
"Jiwoo ve bizim için öldüğünüz için teşekkür ederiz. Geldiğimiz zaman görüşelim." dedi ve bağlantıları kesildi.
Ölmüş olmalarının aksine hiç üzüntü duymayan kızlar arkalarını döndüklerinde Jiwoo ile karşılaştılar. Jiwoo şaşkınca onlara, onlar özlemle Jiwoo'ya bakıyordu.
Çok özledikleri arkadaşları onlara doğru bir adım attığında koşup orta noktada birbirlerine sarıldılar.
"Senin için geldik, Jiwoo." dedi Yena.
Jiwoo uzun zaman sonra olan ilk gülümsemesini onlara sundu.
"Neredeydin, nasıl öldün, altı aydır ne yapıyordun? Hepsini anlatman lazım. Çok merak ediyoruz!" dedi Sakura da.
Jiwoo kafasını kaşıdı. "Son altı ayda olanları ben de hatırlamıyorum." dedi. "Sadece uyandığımda elim boynumdaki kolyedeydi, Jungeun'un aldığı kolye." diye ekledi.
Ölen kızlar birbirlerini çok yormamaya karar verip konuyu kapattıklarında yaşayanlar ise televizyonun karşısında polislerden önce bildikleri haberleri dinliyorlardı.
"Sabah saatlerinde dört genç kızın cesedi bulundu. Yapılan çalışmalar sonucu kızların, Kim Jiwoo'nun arkadaşları olduğu belirlendi.
"İsimlerinin Yujin, Sakura, Jinsoul, ve Yena olduğu belirlenen kızların yaklaşık bir hafta önce öldüğü doğrulandı."
"İlk önce Kim Jiwoo'nun ablası Kim Minjoo'nun, daha sonra dört arkadaşının bilinmeyen sebeplerle ölmesi polislerin aklına daha önce gelmeyen olasılıkları getirdi."
"Polisler vakit kaybetmeden birleştirdikleri ipuçları ve tekrar yapılan incelemeler sonucu Kim Jiwoo'ya ulaştılar."
"Kim Jiwoo'nun altı aydır kayıp bedenini ölmüş şekilde bulan polisler katil hakkında incelemelerini sürdürüyor."
°×°
ŞİMDİ OKUDUĞUN
remember my name.﹕loona ✓
Fanfiction"17 yaşındaki öğrenci Kim Jiwoo hâlâ kayıp. Polis nerede olduğuna dair hiçbir ipucu bulamadan onu altı aydır arıyor." ▞▞▞▞▞▞▞▞▞▞▞▞ loona minific. au. additional characters: Hyewon, Minjoo, Yujin, Sakura, Yena and Eunbi from Ex-Iz*one.