Part 5

69 5 13
                                    

Bu, o jimin dene çocuk. Hiç sevmiyorum bu çocuğu, kaba ve güvenilmez biri,

"Ah, teşekkür ederim jimin. Bizi yanlız bırakır mısın lütfen? Dersler hakkında konuşuyoruz, ufak bir sıkıntı var da."

"Tabii "

Dedi ve tuhaf bir gülümseme ile gitti. Bu çocuktan hiç haz etmiyorum

Jimin'in gittiğinden emin olduktan sonra devam ettim,

"Dediğim gibi, ayrıca ikisinde de bir tuhaflık hissediyorum. Onlara güvenmemeliyiz."

"Haklı olabilirsin, ama onlar sevimli lise öğrencileri~"

"Dalga geçmeyi bırak. Ve tüm bu proje üzerine yemin ederim ki, o telefonu senden çaldı. Ve bilerek geri verdi"

...

Bir süre daha konuştuktan sonra, dediğimi yapıp okuldan erken çıktım. İlk önce eve gidip duş aldım, namjoon ile görüştüm ve jungkook ile buluşma için hazırlandım.

Her şey çok hızlı ilerliyor. Bir anda Jungkook'un buluşma teklifini kabul ettim, ve daha ilk günden düşmanım oldu. Gerçek lise hayatım böyle olsaydı nasıl olurdu acaba! Ki bunun zıttıydı.

Bir anda gelen Jungkook'un mesajı ile derin bir nefes aldım. Günün başlangıcı böyleyse sonu nasıl olacak?!

Jk: selam, birazdan atacağım konum gel. Seni evden almak isterdim, ama bir sürprizim var. Bu seferlik es geç lütfen ^^

Ch: sorun değil jk :)

Telefonu çantaya atıp gönderdiği konuma gittim. Arabamı kullanamıyor olmak sinirimi bozuyor. Hayır yani, liseli birinin arabası olamaz mı?

Camdan dışarıyı izlerken bir anda dibimde duyduğum sesle yanımdaki kişiye döndüm.


"nereye gidiyorsun diye sorsam seni sinirlendirmiş olur muyum?"

𝐋𝐚𝐳𝐲 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐞𝐧𝐭•𝐦𝐲𝐠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin