Part 9

13 1 2
                                    

"Beni rahat bıraksana sen!"

"Abartıyorsun. Sadece arkadaş olmaya çalışıyorum ben"

Hafif bir kahkaha attı ve yanımda yürümeye başladı. Daha sonra fısıldayarak,

"Seni sevgilim sanacaklar, farkında mısın?"

"Komiksin yoongi. Öyle bir durum olsa seni niye sansınlar jungkook va-"

Bir anda tekrar önüme geçti ve etrafına bakarak yüzüme doğru yaklaştı ve saçımla oynamaya başlayarak konuşmaya başladı,

"Peki bunu yaparsam yine de jungkook ile olduğunu mu düşünücekler?"

Beni her seferinde bu şekilde köşeye sıkıştırmasına tahammülüm yoktu ve bunu yapmasının sebebinin farklı olduğunu düşünüyordum. Yaptığı bu küçük kurnazlığa boyun eymemeye karar vermiştim.

Gülümseyerek bende onun yüzüne doğru yaklaştım ve eliyle oynamaya başlayarak güldüm. Bu küçük oyununa devam ederken çevrede bizi izleyenlere bakıyordum. Jungkook'u görmüştüm. Sinirle buraya bakıyordu.

Tanrım! Ne saçma bir şeyin içindeyim ben!

"Zekisin. Bu yüzden öğrenci görevini sana verdiler değil mi?"

"Ne görevi? Bana bak Yoongi sen dengesiz manyağın te-"

"Neyse, herkes bize bakıyor daha sonra devam ederiz"

Dedi ve göz kırpıp gitti. Sinirden deliye dönecekken Namjoon un yanıma gelmesiyle az da olsa sakinleştim.

"Neler oldu az önce! O manyak ne halt yiyor!"

"Bilmiyorum. Ama o ne yaptığını gayet iyi biliyor. Nasıl bilmiyorum ama o da bir şeyler biliyor!"

"Neyse, boşver. İlk derse girmeyelim. Bunu konuşmamız lazım. Zaten Cho hee girecekti. Haber veririz bir şekilde."

Herkes sınıflara gittiğinde bizde önce tekrar bahçeye indik ve sessiz bir alanda konuşmaya başladık...

"Sana ne dedi o?"

"Tuhaftı. Neyse, öğrenci görevini sana mı verdiler gibi bir şeyler söyledi işte! "

"Ne! Nerden biliyor olabilirki!"

"Sakin ol, bir şey bildiği falan yok. Şüphelendi ve beni denedi o an. Neyse, Jin'in bahsettiği uyuşturucu paketleri nerde bulunmuş?"

"Garip ama okuldan neredeyse kimse bilmiyor. Öğretmenler odasında bulunmuş. Ve ortada şu an net şüpheli yok, tuhaf Yoongi dışında!"

"Evet ve,"

"Paketleriniz geldi!"

𝐋𝐚𝐳𝐲 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐞𝐧𝐭•𝐦𝐲𝐠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin