Part 10

13 0 1
                                    

"Jin! Korkuttun bizi manyak! Ne işin var burda!"

"Sakin olun! Tost getirdim!"

"Tanrı aşkına tüm kantin senin yetkinde ve sen tost mu getirdin!"

"Namjoon haklı. Neyse, acıkmıştım zaten. Sağol"

"Rica ederim "

"Bir dakika, o sırıtış... anlat hemen noluyo!"

"Bir şey olduğu yok yaa, sadece okuldakiler Suga ve seni sevgili ilan etmiş durumda! Hepsini duydum. Sizi konuşuyorlardı. Veee, Jungkook un elinden seni almış falan işte."

"Ne? Bu çok saçma! Elinden almak ne ya!"

"Chun hei, aslında bu durumu kullanabiliriz. Sonuçta, ortada birde cinayet var."

"Biliyorum ama..."

Biz konuşurken zil çalmıştı ve Jin de kantine geri dönmüştü. Biraz kendime gelmek için elimi yüzümü yıkamaya gittim. Tuvalette yüzümü yıkayıp aynaya bakarken, benden sonra giren iki alt sınıf kız gülüşerek bana doğru geldi ve biri,

"Unnie! Sevgilin çok yakışıklı!"

"Evet~ tuvalete girerken bile kapıda seni bekliyor! Kıskandım~"


Derin bir nefes alarak ne yaşandığını anlamaya çalıştım. Vakit kaybetmeden tuvaletten çıktım ve beni süzen Yoongi ile karşılaştım.

"Hep böyle bekletecek misin beni?"

"Bana bak, saçma sapan konuşup durma. Neyin peşinde olduğunu açık açık söyle!"

"Bende aynı şeyi senin için söylicektim sevgilim."

Bir anda lafı değiştirmesiyle, tanıdık birinin geldiğini anlamıştım. Arkamı döndüm ve, jungkook gelmişti...

"Chun hei, Hoseok hoca coğrafya projesinden ikimizi seçti. Ödevi birlikte yapıcaz. 4. Ders kütüphaneye gelirsin umarım."

O tam gidicekken,

"B-bekle! Jungkook konuşabilir miyiz?"

Suga o an gelip belimi tuttu ve,

"Sevgilim, jimin ve taehyung un yanına gidelim. Onun sevgilisiyle tanışmanı istiyorum."

Dedi ve hızlıca beni götürecekken Jungkook elime bir kağıt sıkıştırdı. Yoongi fark etmeden kağıdı sakladım ve bahçeye gittik. Taehyung un sevgilisi ve jimin ordaydı... bekle, bu kızı nerden tanıyorum ben?

𝐋𝐚𝐳𝐲 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐞𝐧𝐭•𝐦𝐲𝐠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin