Hikayemiz hakkında güzel bir haber :))

5K 187 62
                                    

Merhabalar : )

Sizlerle önceden paylaşmıştım Severek Ayrılalım hakkındaki haberi. Kısmet olursa hepimizin isteği gerçek oluyor ve Akay ve Asel kitap sayfalarıyla buluşuyor. Bu benim için öylesine güzel bir şey ki, kelimeler bulamıyorum anlatmaya. Onlarla çok acılar çektik, keşkeler yaşadık, sinir sayılarımız arttı ve kitabın içine dalma istekleriyle dolduk. Şimdi onların hikayesi yeni bir maceraya atılacak. Umarım bu yolda beni yalnız bırakmazsınız. Her şey sizle güzel oldu ve olmaya devam edecek. :)

Tabi size başka sürprizlerimde var. Akay ve Asel için bazı yeni sahneler düşünüyorum. Hep aklımda olan fakat hikaye bittiği için yazamadığım sahneler kısmet olursa kitapla buluştuğunda sizlerle olacak. Çok merak ettiğiniz ve hep sorguladığınız sorularınıza da azıcık da olsa bir cevap niteliğinde bölümümüzde olacak. ;) Bakalım yeni haliyle Severek Ayrılalım’ı nasıl bulacaksınız çok merak ediyorum. :)

Tabi kitap olmasının bir olumsuz tarafı var o da hikayeyi kaldırmam gerektiği. Umarım beni anlayışla karşılarsınız.

Şu an düzenleme aşamasındayım ve kitap hakkındaki gelişmeleri hem buradan hem de facebook hesabımdan duyurmaya çalışacağım. :)

Eğer facebook üzerinden de takip etmek isterseniz Esay Rumu ya da Esayrumu Hikayeleri olarak aratırsanız sayfalarımızı bulabilirsiniz. ;)

Her şey için çok teşekkür ederim. Sağ olasınız. Kendinize iyi bakın. Allah’a emanet olun. Görüşürüz <3

SEVEREK AYRILALIM (Kitap oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin