Merhabalar arkadaşlar :)
Umarım iyisinizdir ve her şey sizin için yolunda gidiyordur. :)
Sizlere güzel birkaç duyuruyla geldim. İnşAllah sizlerde benim kadar bu haberlere mutlu olursunuz. :))
Asel ve Akay için o kadar güzel mesajlar aldım ki, hepinize bunun için ne kadar teşekkür etsem az. Neredeyse çoğunluk bu hikayenin kitap olması konusunu her mesajında belirtti. Şimdi bu kısmet olursa gerçek olacak. Severek Ayrılalım'ı bir aksilik olmazsa yakın bir zamanda kitap olarak göreceğiz. Üstelik yeni eklenecek heyecanlı ve merak ettiğiniz sahneleriyle kitap sayfalarıyla buluşacaklar. Tabi bu güzel olan tarafı kötü olan tarafıysa hikayeyi buradan kaldırmam gerekecek. Bunu da okuyan arkadaşları düşünerek hemen değil gelecek hafta içinde yapacağım. Beni anlayacağınızı umuyorum . :)
Ayrıca yeni hikayemizi merak eden arkadaşlar içinde küçük bir duyurum olacak. Bir aksilik olmazsa önümüzdeki hafta içi hikaye başlığını açmayı düşünüyorum. Yalnız bölümlerin eklenmesi için biraz daha beklememiz gerekecek. Biliyorsunuz hikayelerimi tamamlayıp, yayınlıyorum. Bu yüzden de biraz daha zamana ihtiyacım var fakat sizlerin beklediğinizi bildiğimden ara ara küçük sürpriz alıntılar yapmaya çalışacağım. Umarım yeni karakterlerimizi de seversiz ve beni yalnız bırakmazsınız. :)
Bir haberim daha var arkadaşlar. Sizlerle şimdiye kadar hep ekranlar aracılığıyla ve birbirimize yazdığımız satırlarla buluştuk. Kısmet olursa Ankara'daki arkadaşlarımızla yüz yüze görüşmek için güzel bir şansımız oldu. Allah izin verirse bu hafta sonu yani 22 Şubat Pazar günü ATO Congresium Kitap fuarında, saat 13-15 arasında yüz yüze tanışmak için gelecek arkadaşlarımızı bekliyor olacağım. Umarım bu ilk imza günü etkinliğinde yalnız bırakmaz ve yanımda olursunuz. Şimdiden heyecanla ve büyük bir merakla sizlerle tanışacağım anı bekliyorum.
Parola Yayınlarının düzenlemiş olduğu bu etkinlikte kısmet olursa birbirinden güzel kitaplarıyla sizlere güzel anlar yaşatan Müjde Aklanoğlu ve Hasret-Koku kitabının çıkmasına çok az kalan Esra Yıldız arkadaşlarımızla da birlikte olacağız. Bizler kısmet olursa sizlerle tanışmak için sabırsızlanıyoruz umarım sizlerde bizleri yalnız bırakmaz ve hep birlikte çok güzel bir gün geçiririz.
Fuar bilgilerini hem buraya yazıyorum hem de fotoğraf olarak ekliyorum. :)
22 Şubat Pazar
Congresium Kitap Fuarı
Sat 13-15
Yer : İzlenim Sanat Standı - A-39
Tabi sadece haberimiz Ankara'yla sınırlı değil. Kısmet olursa 7-8 Mart İstanbul CNR Kitap Fuarında da olacağım. Bu konu hakkındaki ayrıntılar şekillendiğinde sizlere yazmaya çalışacağım.
Kendinize dikkat edin ve Allah'a emanet olun arkadaşlar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVEREK AYRILALIM (Kitap oldu)
RomanceYıllarca hayal kurup, beklersin... Beyaz atlı prense inancını hiç kaybetmezsin. Karşına çıktığı an, bilirsin. Odur yıllarca beklediğin, tanır onu kalbin. Tutmak istersin... Benim demek istersin... Elini uzattığında dokunur, onun da seni hissetmesini...