53~|Hesap Sorma|

1.6K 243 300
                                    

××


*Jimin'in Bakış Açısı*

Yataktan usulca doğrulurken gözlerimi ovalamaya başladım. Etrafıma bakınırken olanı idrak etmeye çalışıyordum. Uyuya mı kalmıştım? Arkamı döndüğümde Hoseok hyungun uyuduğunu görmemle duraksadım. Yavaşça ses çıkartmamak için ayağımı yere attığımda sanki hissetmiş gibi usulca gözlerini araladı Hoseok hyung.

"Jimin. Uyandın mı?"

"Evet hyung."

Yavaşça sırtını başlıktan çekerken gözlerini ovaladı.

"İyi uyudun mu?"

"Asıl sen iyi uyudun mu hyung? Uyuyakalmışsın öyle. Boynun falan ağrımadı mı böyle yatınca?

Olumsuz anlamda başını sallayarak yataktan doğruldu. Omuz silkerek yavaşça merdivenlere yürüdüğümde derin bir nefes verdim. Yoongi aşağıda uyuyor olmalıydı.

O uyandığında hiçbir şey olmamış gibi mi davranmalıydım? Ağlarken uyuyakalmışken sözlerini görmezden gelmek benim için biraz zor olacaktı.

Ağır adımlarla inerken etrafıma bakındığımda Yoongi'yi göremememle afallamış, bakışlarımı hızla arkamdaki Hoseok hyunga çevirdim.

"Hyung Yoongi yok."

Yanımdan geçerek merdivenlerden aşağıya indiğinde kanepede uyuyan Namjoon ve Jin hyunga baktı.

"Demek cidden gitmiş."

"Ne?"

"İçeride falan yatıyordur belki. Mutfağa falan bak ya da banyoya."

Başımla onaylayarak üst kattaki banyoma çıktım. Hoseok hyung haklıydı. Nereye gidecekti ki başka?

Kesinlikle burada olmalıydı...

~

Yoongi'yi hiçbir yerde bulamayan Jimin birbirlerini yataktan ittirmemekte zorlanan Taehyung ve Jeongguk'un uyuduğu odaya girdi. Kapı açılma sesiyle ürperen Jeongguk hızla başını kaldırdığında Jimin odada Yoongi'yi görememesiyle sesli bir nefes vererek odadan çıktı.

"Noluyor be!"

Jimin'n arkasından söylenmesine rağmen Jimin onu duymamıştı. Bedenine sarmaşık gibi sarılan bedenin saçını okşayarak saçlarına öpücük koydu.

"Taehyung kalk. Jimin uyanmış."

Taehyung bir şeyler mırıldanarak kafasını yavaşça Jeongguk'un göğsünden kaldırdı.

"Günaydın bebek."

Jeongguk gülerek göz devirip yataktan kalktı.

"Sabah sabah yapma şunu. Dikkatimi dağıtıyorsun."

Taehyung gülerek tişörtünü düzelten Jeongguk'un kalçasına vurarak yataktan doğruldu.

"Her dakika seninle uğraşasım var. Biz de böyleyiz..."

Jeongguk hafifçe koluna vurarak odadan çıktı.

"Delireceğim nerede bu? Neden gitti? Hiçbiriniz görmedi mi?"

Jimin, bir Seokjin'e bir de Namjoon'a söyleniyordu. Yoongi ortalıkta yoktu ve içinde de kötü bir his vardı.

"Görmedik Jimin. Gece Seokjin ve ben yatırdım kanepeye. Gittiğini bile duymadık."

Jimin hızla saçlarını karıştırarak üst kata koştu.

"Videoyu izlemiş olmasın."

"Ne?"

Rianorya | yoonmin |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin