Mochi:
Tamam siz gidin geliyorum ben
Kook:
Emin misin?
Mochi:
Çıktım bile evden
Geliyorum
Kook:
Tamam madem
×
Mochi:
Yoongi
Umarım iyisindir geliyorum|
×
*Yoongi'nin Bakış Açısı*
Mochi:
Yoongi
×
Telefonu kenara bırakıp yorganı üstüme çektim. Jeongguk ve Taehyung, kapıyı açmadığım için Jimin'e yazmış olmalılardı. Böyle şeyler istemiyordum...
Jimin'den cidden hoşlanıyordum. Daha önce hiçbir erkekten hoşlanmamıştım mesela. Jimin benim için bambaşka bir hayattı. Güzelliğiyle hayatımı renklendirmiş gibi hissetmiştim. Uygulamada görür görmez profiline resmen çekilmiştim.
Ama bu olanlar çok hızlıydı. Hiçbir kızla birlikte olmayan ben Jimin ile iki defa birlikte olmuştum. Bir de birinde alttaydım...
"YOONGI!"
Yüksek sesle çalan kapım ve kendi ismimi duymamın ardından doğruldum usulca. Jimin...
Kanepeden kalkarak kapıya doğru adımlarken ses çıkarmamaya çalışıyordum.
Kapıya yaklaşıp deliğine baktığımda derin bir nefes vererek saçlarını karıştırdı.
"Yoongi nedense içerdeymişsin gibi hissediyorum."
Usulca kapıya yaslanıp kayarken sessiz bir nefes verdim. Birden çalan telefonumla ağzımı kapattım. Sessize almalıydım...
"Yoongi bak telefonun çalıyor aç hadi kapıyı."
Açsam ne olacaktı ki? Neden şu an burada duruyordum ki? Jimin neden buraya gelmişti?
Telefonumun sesinin kesilmesiyle usulca kafamı yasladım.
"Yoongi..."
Benim gibi kapıya sırtını dayayarak kaydığında derin bir nefes verdim. Aramızda sadece bir kapı vardı.
Bana bir kapı kadar uzakta mıydı? Yoksa ömürler mi...
"Bebeğim. Seni istemeden kırdım mı?"
Kırmış mıydı beni? Şu an ne halde olduğumuzu bile idrak edemiyordum.
"Tamam konuşmayalım. Mesajlaşmak ister misin?"
Dudaklarım duyduklarımla kıvrıldı. Aramızda sadece bir kapı varken mesajlaşacak mıydık?
Yerimden doğrularak masanın üstündeki telefonuma uzanarak tekrar kapıya yaslandım. Yaslanırken bileğimdeki bileklik kapıya çarptığında göz devirerek sırtımı yasladım.
"Bu evet demek sanırım."
Telefonumu sessize alıp kilidini açtım ve Jimin ile konuşmamıza girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rianorya | yoonmin |
Fiksi PenggemarYarı Texting Yarı Düzyazı |Yoonmin| |Taekook| |Namjin| Dipnot: Bu kitapta uygulama admininin iç dünyası da anlatılır. Bu sadece bir ship kitabı değildir. Rianorya adlı uygulamada herkes istediği şeyi paylaşma hakkına sahiptir. Her hafta belirlenen k...