Bölüm 4

70 2 0
                                    

Uçaktan aşağı inen Duman derin bir nefes çekerek;
-Havası bile ne kadar güzel diyerek arabasına biner ve babasının kendi için tuttuğu eve gider.Ev tam Afraların dibindeki evdir.Evin kapısına gelen Duman arabadan aşağı iner ve evin kapısında bekleyen hizmetçiler Dumanı selamlar ve Duman eve girer.
     Afranın annesi Afraya seslenerek ;
-kızım yanımızdaki yalıya birileri geldi ,istersen bir gidip hoşgeldiniz diyelim.
     Afra:
-Anneciğim şimdi ayıp olmaz mı daha yeni gelmişler yorgun yorgun.
       Sevilay Hanım:
-Bir sey olmaz kızım hem ben çok merak ettim der ve Afranın kolunu tutar ve aşağıya indirerek karşıki yalıya götürür.Zili çalarlar ve hizmetçi kapıya bakar.Hizmetçi Afra ve Sevilay Hanımı içeri davet eder.Sevilay Hanım önden girerek misafir odasına yani yukarıya çıkar.Duman ayağa kalkar ve şöyle der:
-Buyrun efendim der
Sevilay Hanım Dumanı iyice südükten sonra:
-Merhaba çocuğum biz yanınızdaki yalıda oturuyorum der ve arkasında duran Afraya öne atarak buda benim kızım der.
Duman:
-Haa demek yanımızdaki yalıda oturuyorsunuz.Afrayıda selamlayan Duman hafif güler.
Afra:
-Hoşgeldiniz adınız nedir der.
Duman:
-Adım Duman der ve elini Afrya uzatır.
Afra Dumanın elini sıkar ve :
-Benim adımda Afra der.
Afra içinden şöyle der:
-Bir erkeğe göre ne kadar yumuşak ve narin elleri var.Duman elini çeker ve Sevilay Hanıma ve Afraya oturun işareti yapar hizmetçiye "bize bir kahve yapar mısın "
Hizmetçi :
-Tabiki Duman Bey der Afra ve Sevilay Hanıma dönerek kahvelerini nasıl içtiklerini sorar.
Sevilay Hanım:
-İkimizde orta şekerli içiyoruz,der.
Hizmetçi gider.Ortam sessizleştikten sonra sessizliği bozan Sevilay Hanım Dumana şöyle der:
-Hangi işle uğraşıyorsun çocuğum?
Duman:
-Dağcılık kursuna giden öğrencilere Hocalık yapıyorum der.
Sevilay Hanım:
-Aaaaa!benim kızımda kursa yazılacaktı der.Afra annesini dürtükler "Annnnne"der.Yüzü kızaran Afra susar ve lavobanın nerede olduğunu sorar Duman tarif eder.Dumanla Sevilay Hanım sohbet etmeye devam ederler ve Afrada lovabaya gider kapıyı kapatır.Kendi kendine konuşmaya başlar:
-Ya bu annem niye boyle bi insan hiç mi ağazını tutamaz illaki beni utandıracak bir şey yapıyor yaa diye kendi kendine konuşurken aşagıda Sevilay Hanımla konuşan Duman ben bi Afraya bakıyim istersiniz der ve yukarı çıkar lavobonun kapısının önüne gelen Duman Afranın kendi kendine konuştuğunu duyar ve güler kapıyı tıklayan Duman Afraya iyi misin diye sorar.Afra Dumanin kapiyi tiklamasiyla korkar ve kapıda duran Dumanı yollamak için iyiyim çıkıyorum der ve çıkar.Kapıyı kapatıp çıkacakken kapının dibinde duran Dumanla burun buruna gelir bir süre birbirlerine bakan Duman ve Afra Afranin şey afedersiniz der ve hızlıca merdivenlerden aşağıya iner ,annesine hadi anne der ve annesinin kolundan tutar ve kapının oraya kadar sürükler arkalarından gelen Duman gidiyor musunuz der.
Sevilay Hanım:
-Geliriz oğlum gene sen şimdi yol yorgunusun hem ben seni çok sevdim sen beni bıraksanda ben gelirim yine der ve kapıdan çıkarkar.Duman güler ve içeriye gider...

yasak aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin