Sabahın ilk ışıklarıyla uyanan Afra yataktan kalkar ve üstünü giyinir.Aşağıya iner aşağıda Dumanı görünce şaşırır ama daha da kötüsü Duman ağlıyo olmasıdır.Dumanı ağkarken gören Afra hemen Dumanın yanına oturur.
Afra:
-Duman ne oldu?
Duman:
-Lolita annem ölmüş.
Afra:
-Gerçek annen mi?
Duman
-Hayır ama onu annem yerine koyardım Lolita annem ailemden daha çok ilgilenirdi benle.
Afranın nedeni belli olmadan gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı.Dumanı böyle ağlarken görünce içi acımıştı.Daha yeni yeni tanıdığı bu adam ne zaman kalbinin bir yanında olmuştu.
Lolita ölmüştü ama peki sakladığı sır onunla birlikte mezara mı gitmişti? Hayır,Lolitanın bir tane arkadaşı vardı.Her sırrını onunla paylasır sadece ona güvenirdi.Dumana bir mektup yazmıştı.Eğer Duman Hindistana gelirse ona gizlice vermesini en iyi arkadaşına söylemişti.Peki sizce Lolita neden ölmüştü?
Lolita bu büyük sırrı artık saklayamıyordu.Dumanın annesine ve babasına bu sırrı Dumana söyleyeceğini itiraf etmişti.Dumanın annesi ve babsı bunu duyunca Lolita için ölüm görevinide en güvendikleri adama söylediler.Lolita Dumanın ailesini onu öldureceğini tahmin etmişti bu yüzdende Dumana bu mektubu yazmıştı.Sizce o mektubun içinde ne yazıyor du Duman bu buyuk sırrı ne zaman öğrenecekti?
Duman çok kötüydü.Afra Dumanın elinden tuttu ve dışarı çıkardı.
Afra:
-Evet,Duman Bey hadi gidiyoruz.
Duman:
-Afra hiç gezecek halim yok.
Afra:
-Gezmeye gitmiyoruz zaten seni bir yere götüreceğim .
Duman:
-Nereye?
Afra:
-Söliyemem gidince görürsün.
Afra Dumanı arabasına bindirerek bir mezarlığa gelirler.
Duman:
-Beni öldürüp gömmeyi mi planlıyorsun?
Afra:
-Güzel fikir ama hayır. Seninle çok özel bir sırrımı paylaşıcam.
Duman:
-Benden başka birisi yok muydu sırrını paylaşacak?
Afra:
-Var ama şuan senden başka kimse anlayamaz beni.
Afra Dumanın elinden tutarak bir mezarın basına getirir.
Duman:
-Bakıyorumda elimi tutmaya çok meraklısın.
Afra:
-Offfffffff çok meraklı değilim senin elini tutmaya.Çok yavaş yürüyorsun ondan yani.
Duman:
-Hıhı kesin oyledir.
Afra başkar konuşmaya:
-Bende çok küçükken annem yerine koyduğum birisi öldü.Annemden daha çok seviyordum onu.Benimle cok ilgilenirdi.Ama benim yüzümden öldü.Birgün arabada giderken bir araba önüme çıktı ve çok büyük bir kaza oldu ben o kazada kaybettim annemi.Hıçkırıklarla konuşamayan Afra çok kötü olmustu.Duman dayanamayıp Afraya sarılmıştı.
Duman:
-artık üzülme ben senin yanındayım.
Afra anlamamıştı.
Arabaya binip tekrardan eve döndüler.Afra Dumanı eve bıraktı.
Duman:
-Beni yatağıma yatırır mısın?
Afra Dumanı yatağına yatırıp üstünü örtmüştü.Duman uyuyana kadar yanında durdu.Duman uyuyunca Afra Dumanın saçını okşayıp alnından öptü ve odadan çıktı.