(Y/N)'in işe girmesi üstünden 1 hafta geçmişti, üniformasını alarak Velvet Kafesi'nin çalışanı olarak gözükmüştü. Sosyalleşmede kötü olan (Y/N), Yarı Zamanlı çalışanlara nedense çok düşkün olmuştu. Ve ona gerçekten iğrenç şakalar yapan Childe ile aralında özel bir bağ kurmuştu. (Y/N) tabiki, o erkeğin şakasına flörtleştiğini biliyordu.
"Selam, Sevimli kız ne pişiriyorsun?" Xiangling ve (Y/N)'in meşgul olduğu mutfağa girdi Childe.
"Xiangling'e Carbonara (Carbonara, Roma'dan yumurta, sert peynir, kurutulmuş domuz eti ve karabiberle yapılan bir İtalyan makarna yemeğidir.) yapmasına yardım ediyorum."
"Ohh~ Carbonara~~ lezzetlii"
"Biliyormusun Kafe için Yeni Yemekler yapmayı düşünüyordum." Konuştu Xiangling Suyu kayntırken. " Lezzetli yemekler yaparsak bütün müşterilerin ağzı sulanır!"
"Öyle yemek yapma seviyem olsaydı." (Y/N) umarak söyledi. -Öyle bir yemek yapma seviyem olsaydı diye diledi gibi birşey-
"O seviye'ye yakında ulaşacaksın." Diye söyledi Childe. "Ama ilk önce yemeklere yumurta kabuğu koymama Alıştırması yapmalısın." Childe Kahkaha atmaya başladı, (Y/N)'in yüzü utançtan kırmızıya dönmüştü. Xiangling ikisine Şaşkın bir şekilde baktı.
"Bir şey mi oldu?" Sordu.
"Geçen gün sen burada olmadığın için (Y/N) yemeği yapmak zorunda kalmıştı ve bir müşteri yemeğinin içinde yumurta kabuğu olduğunu rapor etmişti." Gülme krizinden sonraki ağrıdan dolayı karnını tutarken söyledi xianling'e.
"Kapa çeneni! Ve aban gülmeyi bırak! başlangıç hatasıydı!" Hatırldığı Hatayla kendisini mezara gömmek istiyordu. "Sanki benden daha iyi yemek yapabiliyorsun!"
"Oh? İddia'ya girmek ister misin sevimli kız?" Sırıttı Childe.
"Psh! Tabiki!"
"Yemek Yarışması !" Xiangling Tezahürat yaptı. " Ah, İlk önce Carbonara'yı bitirmemi bekleyin."
---
Xiangling Carbonara'yı tamamlayı müşterilere Servis etti. O sırada Childe ile (Y/N) birbirlerine gerçekten düşmanlarmış gibi bakıyorlardı.
"Sizin ne pişeceğinizi karar verebilme yetkim var mı?" Sordu Xiangling.
"Tabiki" Cevap verdi Childe, Kızın düşünmesi biraz zaman aldı.
"Yumurta, Kolay ve hızlı yapılıyor. Ama her insan müthiş bir şekilde yapamaz."
"Yumurta mı? Onu neredeyse her sabah kahvaltıda yapıyorum.." (Y/N) Kıs kıs güldü. " Gerçi Son tarifimde Yanlışıkla yumurta kabuklarını düşürdüm." Önceden yaşadığı şey (Y/N)'in özgüveni'ni düşürmüştü. ama şuan yemek yarışındaydı ve kolayca kaybetmiyecekti.
"Çok kolay." Karşısındaki erkek kararlıyıdı. Görünüşü 'Bu yarışmayı kesin ben kazanıcam' diye bağırıyordu.
"Tamam O zaman! (Y/N) sen sağdaki tezgaha, Childe sende soldakine git. İkinize sadece 15 dakika vereceğim. Saat...Şimdi...Başla!"
Xiangling'in önceden hazırladığı malzemelerin emen yanına gittiler. (Y/N) omlet yapmaya karar vermişti, Childe ise normal sunny side up yapacaktı.
(Y/N) Yumurta kırılmaya odaklanıp köpüklü bir şekilde karıştırırken Childe sadece yumurtaları ısınmış tavaya dökerek pişmesini bekledi. Xiangling onları beklentili bir şekilde tahammülsüz izlerken, QiQi onların ne yaptığını görmek için kapıdan gözetliyordu.
Çok Fazla müşterileri olmadığı için bunun gibi şeyler yapılmasına izin veriliyordu.
Childe çoktan bitirmişti ve yumurtayı bir tabağın içerisine koymuştu. Yumurtanın sonları altın renginde ve kıtır gözüküyordu, Ve yumurta sarısı parlaktı. Ah, evet yumurta sarısı. (Y/N) tavasına yumurtayı dökmeye şimdi başlamıştı. Omlet formuna girebilmesi için biraz bekledi. Sonra çevirdi. Yemeği bitmişti.
"Oooh, İkiside güzel görünüyor." Xianglin tabakları önüne aldı. İlk önce Childe'ın Sunny side up'ını aldı, çatalını yuumurta sarsına değdirdi ve sarısını akmasına izin verdi. "Yumurtanın sarısı mükemmel! sana ekstra puan!" dedi kız yumurta sarsına bulaşmış beyaz tarafını yiyerek.
"Şimi buna bakalım." Xiangling (Y/N)'in tabağını aldı ve omleti iki'ye böldü. "Oh, Kabarık!" Küçük ısırıklar almaya devam etti. "Yumurta Kabuğu var!"
Kelimeler (Y/N)'in kaburgalarına batan bıçaklar gibi hissetirdi. Hayalimsi acıyla kendisini yere bıraktı, Kaybetmenin hissini aldı kendisine. "B-ben bittim."
Childe (Y/N) şansız bir şekilde yemeğine yumurta kabuğu gelmesiyle kahkaha atmaya başladı. "Hey Hey , (Y/N) sana bir şakam var." Gülmesinin yarasında kızı tuttu. "Yumurtalar hasta olduğunu nasıl anladılar sence?"
"Nasıl?" Sordu (Y/N) hala yerde acı içindeyken.
"Çünkü onların tıbbi egg-sam'ı -ne olduğu hakkında hiç bir fikrim yok- varmış! Badum tss!"
Xiangling Yüzünü gerdi ve (Y/N) cringe ve acıyıla ona baktı.
"Hadi ama sevimli kız sadece seni mutlu etmeye çalışıyordum" Childe eğildi ve (Y/N)'in saçlarını okşadı. "Bazen hata yaparız, Bazen aynı hatayı iki kez yaparız ama en önemlisi olan benim muhteşem olmam" dedi gururla.
"Beni iyi hissetirmiyorsun."
"Geri kalan kabuklu omletini yememi ister misin?"
"İnşallah Yumurta Kabukları boğazını yırtar." Ona baktı, ve elini onun kafasından itti.
"B-ben kazananı açıklayayım! Üzgünüm (Y/N) ama yumuşaklığı çok güzeldi." ortamda olan atmosferle yüzünü ekşitti.
+ Yemek Yarışması +
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘝𝘦𝘭𝘷𝘦𝘵 𝘤𝘢𝘧𝘦 | Childe x Reader
RomanceGenshin Impact kafe AU Childe/Tartaglia x Okuyucu Ailesi tarafından dışarıya atılan (Y/N) farklı tiplerde arkadaş ve onunla flörtleşen velvet kafesinde çalışmaya başlar. Dikkat: Genshin Impact sahibi değilim, hiç bir karakter benim değildir. Kitabın...