KiriBaku 《Chica》

42 8 2
                                    

Yazar: chuunkhr

****

Buğdayların arasında göze çarpan kırmızılık. Bu kadar açık belli olmasına rağmen ilk fark eden oldu sarışın. Peşinden gitti. Gittikçe anladı o kırmızılığın bir tilki olduğunu.

Tilki kaçtıkta sarışın kovaladı. En sonunda ormanın boş bir alanına gelince durdu. Onun ardındanda sarışın durdu. "Hey nereye gittin!"

Bakındı uzun süre fakat göremeyince vaz geçti. Uzaklaşıyorduki akasında duyduğu takırtı ile durdu. Arkasını döndü.

Kızıl saçlara ve gözlere sahip, bembeyaz teni olan ve aynı şekilde kırmızı kulak ve 7 kırmızı kuyruğa sahip bir yarı insan. Gözlerine inanamadı. Şaşkınlıktan ağzı açık kaldı.

Kızıl yaratık hızla tilkiye dönüştü ve çalıların arasında kayboldu. "H-hey dur!"

Peşinden gitti genç araştırmacı. En sonunda kulübeye geldi. İçeri girdi ve koltuğa attı kendini. Şömineyi yaktı. "Kimsin sen kızıl..."

İlerleyen saatlerde koltukta uyuya kalmışken duyduğu ani cam kırılma sesiyle sıçradı yerinden. Etrafına bakındı. "Bu sefer yakaladım seni kızıl" 

Masada şeftali yemeğe çalışan yarı insan yarı tilkiye baktı. Halinden oldukça memnun duruyodu. Koltuğa oturdu ve bir süre izledi kızılı. Tekrardan uyuya kalmıştı kızılı izlerken.

Gözlerini açtığında bedeninin arasında duran ve kollarını onun beline sarmış minik bir kitsune buldu. Bu zamana kadar onların hep sadece bir efsaneden ibaret olduğuna inanmıştı. Fakat yanılmış.

Gülümsedi. Kızıl kulakları okşadı hafifçe. Minik kitsuneden çıkan huzur mırıltılarıyla kıkırdadı. Ardından gözünü açtı küçük tilki. Onun kulaklarını okşayan gence bakıp sırıttı. "Günaydın bakugou katsuki~" 

"Hey, ismimi nerden biliyorsun?"  Tilki kıkırdadı. Ardından sarışının yanağını okşadı. "Meslek sırrı diyelim~" 

Katsuki anlamazca baktı. Kucağındaki kızıl ona oldulça cazip ve sevimli gözüküyodu. "Senin ismin ne bakalım tilkicik"

"Bana eijirou diyebilirsin katsuki~"  İşaret parmağını katsukinin göğsüne gezdirdi. Yavaşça aşağı kaydırdı ve karnının üzerinde durdu. Tişörtün ucunu kaldırdı ve sarışının kaslarına baktı. "Ah~  ne kadar hoşlar~~" 

Katsuki sırıttı. "Küçük azgın tilkicik~"  Kızılın belini okşadı hafifçe. Kendine çekti ve dudaklarına uzun bir öpücük bıraktı. Kızılda gecikmeden karşılık vermişti.

Katsuki hızla altına aldı kızılı. Kuyruğunu okşadı. Küçük tilkiden çıkan mırıltılar hoşuna gitmiş olacakki hızla üzerini çıkarttı. Eijirou, işlerine engel olmasın diye insan formuna geçti. Kuyruğu ve kulağını gizledi. Sırıttı ve kollarını sarışının boynuna doladı. "Eğlendir beni katsuki~~" 

Katsuki beklemeden küçük tilkinin aletine yöneldi. Aletini sıktı, baskı yaparak okşadı. Yüzünü yaklaştırdı. "İstediğinden daha fazlasını vereceğim tilkicik~"

"A~aahh~! b~buna sevindim~~"  Kızıl kendi dudaklarını dişledi. Katsukiye tutundu sıkıca. Fakat sarışın bunu istemiyor olacakki küçük bi iple kızılın kollarını bağladı. Tekrar yüzüne yaklaştı. "İstediğinden fazlasını vereceğimi söylemiştim değilmi~  o halde biraz sabretmelisin~  emin ol sonunda çok zevk alacaksın tilkicik~~" 

Special For Bitter • • • Happy Bhirth Day Bitter •••{One-Shot}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin