Hello, eu sunt Anne.Locuiesc in Los Angeles, sunt o adolescenta destul de timida pot spune, de curand m-am mutat la o alta clasa (XII-B) pentru ca la vechea mea clasa totul era pe dos si nu mai spun de retardatii de acolo O_o. Sunt la liceul "Bart Marke's" unul destul de bunicel.
Ma rog, sa trecem peste...am avut o gramada de intamplari ciudate acolo dar sper ca le voi uita cu timpul.Acum la noua clasa e super! Ce pot sa zic...cu toate ca stau in spatele clasei si nu observa nimeni ca exist pentru mine e destul de ok.
Dupa ore obisnuiesc sa merg prin parc pe o scurtatura.Ajunsa acasa am inceput sa strig
-Mamaa, mamaa...E cineva aici? Nu am primit nici un raspuns...poate fi absurd dar in bucatarie am gasit un bilet peste o carte si scria" Mama eu ma duc la bunica in UK si revin in 5 zile.Ti-am lasat un cadou si sper sa nu te superi dar nu am avut timp sa-ti zic pana acum"
In momentul ala am scapat foaia din mana si am cazut pe gresie lovindu-ma la cap.Cum putea sa-mi faca mama toate astea? SA MA LASE SINGURA IN TOATA CASA++INTR-UN CARTIER DE RETARDATI...SINGURA! Ma rog, sa trecem si peste asta...Mi-as dori ca fratele meu sa fie aici, da am un frate il cheama Dimond si este la colegiu tot in UK. Dupa ce m-am calmat am luat cartea de sub bilet si am inceput sa o examinez atent. Parea noua si cand am deschis-o era goala.Nu era absolut nimic scris,cand deodata pe prima pagina scria „Pentru Anne, cu drag bunica ta" Stai putin...Bunica a fost aici? Si fara cadou...daca imi vedea posterele cu JT prin camera!?Hai sa fim seriosi :)) cui nu-i place JT? Si da, poate ca cer prea multe dar nu sunt chiar asa.Acum ma sperie gandul ca o sa intre cineva in casa, iar eu ce sa fac. Am inceput sa iau jurnalul si sa scriu..
Ok jurnalule azi,26 FEBRUARIE m-am calmat. Suntem doar tu si eu in camera asta veche si noua pentru mine,cu toate ca traiesc aici de peste un an inca nu m-am obisnuit cu aproape nimic din lumea asta ciudata si cu vecini dubiosi care ma inspaimanta rau de tot si care stau afara si se uita la mine insistent hidratandu-se cu cafeaua lor cu lapte..
Am incercat sa ma integrez in noua mea clasa, mda sunt „ciudata" care isi face toate temele si timida nu ii baga in seama pe ceilalti decat daca ei ma baga in seama. De obicei imi cer temele. Nu prea am prieteni dar presimt ca tu si eu vom avea o legatura puternica .Am avut si eu prieteni dar m-au lasat pentru ca evident era ceva mai bun undeva, iar eu nu ma ridicam la asteptarile lor.Acum o sa ma pun la somn, ce pot sa fac...Poate maine va fi ceva mai special...
Am inchis jurnalul si m-am bagat in patura mea moalee si caldaa pe care de abia astet in fiecare seara sa o imbratisez.
Hei man, hei jurnal. E dimineata, 27 FEBRUARIE. Astazi cred ca va fi ceva special. M-a trezit o raza de soare care se juca pe fata mea si cred ca a alunecat printre draperii.
Ma duc sa-mi iau micul de jun si de o data suna cineva la usa DING DONG! M-am ridicat de pe scaun am raspuns si era o doamna care mi-a zis ca si-a pierdut cainele si ca ofera recompensa.M-am gandit ca l-am vazut, trecand zi de zi prin parc asa ca m-am oferit sa impart niste afise cu acel caine dupa scoala.
Ohh da avem o problema jurnarel...HABAR N-AM SA UMBLU LA ARAGAZ! Ce mananc?...O intrebare buna.Noroc ca mai am niste cereale integrale prin dulapuri. M-am imbracat, am luat cheile si am inceput sa plec spre scoala. In prima ora simteam ca mor. A trecut ataaat de incet. Mai era si ora de geografie.Credeam ca imi place dar n-o sa cred NICIODATA ca oamenii se trag din maimute. Ma rog..Am observat o fata cu ruj pe buze (un rosu intens) si parul bine facut, dar imbracata ca la discoteca.Toti baietii roiesc in jurul ei. Cine o fi? E o tipa ingrozitoare! A venit la mine si mi-a zis „-De unde ti-ai luat nasul ala,din gunoi?" si la asta a mai adaugat si rasetele TUTUROR! Ce jenant!Eu nu am intrebat-o pe ea de unde si-a luat fundul ala bombat sau buzele alea umflate cu pompa! Ok? Nu am dreptul si eu la exprimare sau trebuie sa-i plec capul ca un supus ipocrit? Nu inteleg fetele astea, atatea farduri atatea machiaje cred ca le fac loc la circ! DUBLA PROBLEMA: dulapul ei este fix langa al meu deci domnisoara fund-mare se va asigura ca imi strica viata...TOATA viata.Adica pe bune acum.
Acesta a fost cu capitolul 1 din ~Povestea uinei adolescente!
Stiu ca nu este asa captivant,dar urmatoarele capitole vor fi!
Daca vreti mai mult va rog da-ti un like si o parere acolo jos ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ si sper sa va placa urmatorul capitol!
CITEȘTI
~Povestea unei adolescente
RandomEste povestea unei adolescente timide ce incearca sa depaseasca aceasta perioada, primind un jurnal de la mama ei. Trec printr-o multime de peripetii la liceu,unde va fi ajutata de cea mai buna prietena Lora. Apoi ea descopera ca viata nu este chiar...