Oh vai!Nu cred!In sfarsit!Trec pe langa rucsacul lui Ashley(The bad bitch)si ca sa vezi,jurnalul meu frumos,stand in rucsacul ei!Cum isi permite?Dupa atata timp...dupa 8 luni..Oh Gosh...Adica nu ma speriam asa de tare.cand m-am dus in sala de sport si am vazut ca nu mai era,ma intristasem ca era de la mama,totusi dar doar pentru ca vine cu fusta mini si imbracata ca o acadea,cu parul ei ondulat,are toata lumea la picioare.Mai putin pe mine.Cand scrisesem in jurnal si ma dusesem in sala de sport,il pierdusem,nu era ceva semnificativ pentru mine pana cand il iau,il deschid si vad ca e plin si scris in fiecare zi.How?Why?De ce ar face asa ceva?Se da drept mine..?Eu nu inteleg,de cand mi-am pierdut jurnalul,parca am si uitat de el,totul e diferit acum.Mama e acasa,fratele meu e ok,am prietena mea cea mai buna,Lora,care e cel mai bun lucru care mi s-a intamplat.Totul era perfect..si acum asta?Cine stie pe cine a mintit cu lucrurile pe care le-a scris un el..."Draga jurnal.Tot Anne sunt.Azi la scoala am vazut o fata super tare,imbracata misto ‹‹eu nici nu vorbesc asa,wtf» data cu un ruj aprins,e cea mai populara,vreau sa fiu si eu ca ea.Are un iubit vreau sa il iau.Asta e sensul existentei mele,sa o urmaresc pe ea.[...]Am fost azi la baie si am vazut-o pe fata cum se farda,era super perfecta..De ce nu pot fi ca ea jurnalule?De ce?[...]Azi am observat ca lumea se holba la mine si fata asta super tare Ashley mi-a gasit jurnalul,cred ca acum stie toata lumea ca vreau sa il iau pe Brad!!Ce injositor!!Vai!!" WHAT?Cum a putut sa scrie lucrurile astea despre mine?Oh,God...Nu pot sa cred...Lumea crede acum ca sunt obsedata de ea.Poate n-ar trebui sa-mi pese,nu!?
Ж -Alo? Lora!?
-Da,Anne?S-a intamplat ceva?
-Nu..defapt..Da si e urgent.Mi-am gasit jurnalul!
-Am...Ok,ce este asa urgent?Defapt e super...Nu?Spune daca e ceva,ca si asa vreau sa scap de Eliot,doar stii cum sunt copii de sase ani.
-Nu,ideea e ca mi-am gasit jurnalul si ca e scris deja.De Ashley.
-Stai,ce?Cum adica este scris de Ashley?
-Da,este scris de ea,spune niste prostii,despre mine,pare ca sunt obsedata de ea si ca vreau sa ii fur viata,mai ales pe Brad.
-Stai asa!Cine se crede tipa asta?De asta ni s-au intamplat atatea chestii,nu?Totul datorita ei!Si ce iti pasa pana la urma ce cred ei?Asta e tot ce scria acolo?
-Nu,am citit doar putin.Sunt in camera omului de serviciu acum.Iesisem de la handball si fix cand am intrat era in geanta ei,la vedere chiar!
-Hmm..M-as mira!Nu-i sta in fire!Nu lua asta in considerare,poate e vreun joc de-al ei,nu mai are pe cine sa umileasca.Nu te ingrijora,incerc sa ajung imediat acolo.Nu pleca din camera aia sa nu suspecteze ceva,poate a si plecat deja.
Ж-AH!Trebuie sa inchid se aude ca vine cineva!
₪ -Hah fetelor!Am fost super bune azi! *high five* ‹‹Ugh.Aceasta este sigur Hailey,una dintre sclavele lui Ashley»
-Stiu,suntem cele mai tari,ca de obicei! ‹‹Bineinteles ca este si Tina aici»
-Hah!Am si invins ca de obicei! ‹‹Sarcastica Ashley..Ma bucur sa ii aud vocea»
-Ash,a muscat momeala miss? ‹‹Aceasta miss ar trebui sa fiu eu,nu?»
-Trebuia deja sa fie aici!Unde e?A plecat..probabil.Ah!Ce mi-ar fi placut sa-i vad fata cand a citit tot ce a scris Tasha,ca doar nu imi pierdeam eu timpul sa o distrug pe ea,logic.Daca tot veni vorba de Tasha..Hailey mi-ai adus masca de fata?Doar stii ca nu vreau sa am riduri de la rasul meu malefic.Sa-i dai si Tashei una,ca doar nu o sa stau acum sa o platesc pentru tot ce a scris.
CITEȘTI
~Povestea unei adolescente
LosoweEste povestea unei adolescente timide ce incearca sa depaseasca aceasta perioada, primind un jurnal de la mama ei. Trec printr-o multime de peripetii la liceu,unde va fi ajutata de cea mai buna prietena Lora. Apoi ea descopera ca viata nu este chiar...