Capitolul 3 ||Let the games begin||

45 3 2
                                    


Iata ca au trecut cateva zile de la "batalia" dintre mine si Ashley,m-am gandit sa nu-i mai dau importanta unei asemenea fete,pana la urma trebuie sa ma concentrez pe educatia mea,familia mea si lucrurile care ma fac fericita.Nu prea ies in oras des,sunt mai mult genul "netflix and chill" de ce sa ma stresez cu ea..Brusc imi suna telefonul...Hah!Ce moment bun si-a ales universul de a-mi spune "Opreste-te din atata paravrageala"




Ж -Ce face cea mai tare fata de pe pamant? ‹‹ Era sa uit,cat de recunoscatoare sunt pentru ca o am pe Lora,o iubesc ♥,e pur si simplu cea mai tare,mereu stie sa-mi ridice moralul,mereu!Si nu am uitat cat de speciala este pentru mine,mai e putin si vine ziua ei,sunt asa entuziasmata! »

-Supravietuiesc si eu..pe aici.Tu ce faci?

-Hai ma...inca nu treci peste faza aia cu Ashley?Ti-am spus ca daca ea te considera un nimic,asa ar trebui sa faci si tu!

-Stiu asta,doar ca Ashley se va razbuna,incep sa regret ca ii dadusem peste nas atunci..

-Tu esti normala?Ai fost cea mai tare!Nimeni nu i-a mai zis asta mai ales ei!Trebuia sa vada si ea cum este macar o data...

-Uhm...mda...hai sa nu mai vrobim despre asta..sa vorbim de ce m-ai sunat,e mult mai important.

-Bineinteles ca este de o suta de ori mai important!Weekend-ul asta Marissa da o petrecere si ghici unde?La Brad! ‹‹In caz de nu stiati,Marissa este sora lui Brad,ea este mult mai de treaba decat el si mult mai abordabila»

-Sincer eu nu stiu ce sa zic...Nu mi se pare o idee buna...Va fi si Ashley acolo?


-Oh,haide!Mda..Va fi..doar e prietena lui.Dar nu totul se rezuma la ea?Haide!!Sunt sigura ca ne vom distra!

-Mhm...Esti sigura ca vrei sa mergem?Am zis ca nu ne mai ducem la petreceri in perioada asta..Mai stii?

-Oh,haide!O mica mica mica exceptie de la regula se poate?Te rog te rog te rog! ‹‹Oh,ce sa fac..Lora se roaga de mine incontinuu...Daca va rade Ashley de noi...atunci isi poate face razbunarea...O parte din mine vrea sa se duca...dar cealalta nu..Pentru ca nu vreau sa o vad pe Ash imbracata superb,iar eu cu un hanorac negru pe mine,ca altceva nu stiu sa port.Nu mai vorbim de high heels.Ce sa-i zic..?»

-Ok!Mergem!Dar eu nu am cu ce sa ma imbrac.Nu-mi plac rochiile.Doar stii asta.Cine ne va duce acolo..Brad sta in cabana aia...

-Come on!Are cabana cu piscina!~

-Ai tai te lasa?Gen...doua fete,singure..La o petrecere cu aproape toata scoala..Cu bautura..

-Pai...inca nu le-am zis..dar o sa ma lase pentru ca va fi fratele tau cu noi!

-Fratele meu!?

-Da,haide intreaba-l!Are si el un weekend liber macar o data!Te rog! Va fi si Alex acolo!

-Acum incep sa ma prind!Vrei sa mergem doar pentru ca este Alex acolo,nu? Hahaha...Ce parsiva esti Lora!Spune asa de la inceput!Normal ca vin,nu cred ca fratele meu poate dar vin!

-Trebuie sa mergem neaparat in mall!Acum!


 -Bine,stai sa imi pregatesc cartile pentru maine.Doar nu vrei sa ratam prezentarea la biologie.Am muncit o luna la ea!

~Povestea unei adolescenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum