Playlist:
K/DA - The Baddest
(G)I-DLE - Lion
Stray Kids - All In
Lost Umbrella
İtzy - In The Morning"İnsan sevdiği kişiye her zaman daha çok sinirlenir ve daha çok kırılır."
"Ölümlerden ölüm beğen Gojo Satoru!
Genç kadın elinde sürüldüğü valizi unutmuş ve sertçe yürürken onu hava alanında bekleyen adama doğru bağırarak ilerledi. Onun yanına gelmesi çok uzun sürmemişti. Sertçe valizi bıraktı.
"Seni çok özledim güze-."
Gojo Satoru'nun cümlesini kesen şey, kadının güçlü tokadıydı. Genç adamın başı yana düşmüştü. Bundan istifade kadın hızla valizini yeniden tutmuş ve çıkışa sinirli adımlarıyla ilerlemeye devam etmişti.
"Bunu hakkettim."
Satoru kendi kendine mırıldanmış ve oda hızlanarak önden ilerleyen kadının peşinden gitmişti. Bu tavrı hakettiğini çok iyi biliyordu, bu yüzden bir kaç gün bunlara katlanacaktı. Katlanmak zorundaydı yoksa Ezra Ray onu bir güzel ipe dizerdi. Hızlandı ve kadın tam taksiye bindiğinde kendini de zorla attı içeriye. Genç kadın kaşlarını çattı ve Satoru'yu taksiden itmeye çalıştı.
"İn taksimden Gojo Satoru, yemin ederim çok kötü yaparım seni!"
Satoru ise kadının dediklerini umursamamış ve ıslık çalarak itina ile taksiden inmemişti. Taksicide ilerlemek durumuna kalmıştı. Ama Ezra gerçekten çok sinirli gözüküyordu. Karşısındaki adamı yumruk yumruğa benzetmek istiyordu ama aslında bunu yapmak istemiyordu. Bilakis Gojo Satoru'nun bu dayağı hakettiği bir gerçekti. Genç kadın hırsını alamamış ve Satoru'nun kafasını tutarak kulağını ısırmıştı. Gojo hafif bir çığlık attı ve Ezra'yı kendinden uzaklaştırma çalışarak çırpındı.
"Acıyor ama!"
Gözünde bandaj olan adam kulağının acımasına ve Ezra'nın hâlâ ısırmasına rağmen kıkırdamış ve kadından hızla kurtulup ve onu kollarıyla hapsetmişti.
"Götünden kan alacağım oğlum senin, hele bir sal beni."
Satoru gülmesini bastıramamış ve kadını daha sıkı tutarak onu kucağına çekmişti. Sevgilisini yaklaşık üç aydır görmüyordu. Üç aylık bir yurtdışı görevi olduğunu biliyordu bu yüzden buna karar veren üstlerini öldürmek istemiyor değildi, zaten onları sevmiyordu.
Genç kadın kıpraşmayı bırakmış ve iyice yükünü vermişti, kucağında oturduğu adama. Ona çok sinirliydi, eğer İtadori ve Nobara olmasaydı neredeyse aldatılacaktı.
"Seni çok özledim Ezra (~). "
Satoru sesini tatlı çıkartmaya özen göstererek ironiyle konuşmuştu. Ezra'nın çok sinirli olduğunu biliyordu ama onunla uğraşmayı seviyordu. Gojo Satoru en güçlü olmasına rağmen bazen gerçekten ilkokul çocuğu gibi davranabiliyordu.
Ezra, Satoru'ya göz devirmiş ve eliyle suratını geriye iterek uzaklaştırmıştı kendinden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küsmek Ve Barışmak ❦︎ Gojo Satoru | threeshots
FanfictionGojo Satoru'nun sarhoşken yediği haltlar, yurtdışındaki sevgilisinin kulağına gider. [Yetişkin içerik ve diyaloglar bulundurabilir.] Gojo Satoru fanfic.