2 | İddia.

1K 109 101
                                    

"Karanlığın ve aydınlığın birbirine teğet geçtiği o noktada birleşirmiş kalpler."

Gojo Satoru gerçekten sahirlerin en güçlüsüydü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gojo Satoru gerçekten sahirlerin en güçlüsüydü. Onunla sahirlerden ve lanetlerden kimse başa çıkamazdı. Çok güçlü olmasının yanında çokta zekiydi. Bu ciddiyetsiz davranışlarından pek belli olmasa bile çok zeki bir sahirdi. Ama bazen zeki olmak bile bazı olacaklar için engel olmuyordu. Gojo Satoru, şuanda tam öyle bir durumdaydı.

"Alan genişletme dışında sadece bir teknik ile dövüşeceksin."

"Çok kötüsün, Ezra."

"Bunu bana sen mi diyorsun Gojo Satoru?"

Gojo omuz silkmiş ve sırıtmıştı. İsterse hiç teknik kullanmasın onu yine de kimse yenemezdi. Normalde olsa, onun gibi birisi böyle şeylerle uğraşmamalı ve hızlıca ona verilen görevi yapmalıydı ama o kurallara uymayı itina ile reddeden biriydi her zaman.

"Eğer laneti sadece bir teknik kullanarak yenebilirsen temizlikte sana yardım ederim. Ama yenemezsen ve benim yardımına ihtiyacın olursa tüm evi tek başına temizlersin!"

Ezra heyecanla konuşmuştu. Şuan Satoru ile kafa kafaya vermişler, serçe parmaklarını birbirine dolamışlar ve iddiaya giriyorlardı. İkiside gerçekten kendine güveniyordu; çünkü bir kaç metre ileride olan kanalizasyonun içinde S seviye bir lanet olduğu bildirilmişti, Ezra hevesle bu göreve atılmıştı. Amerika'dayken sürekli evrak işleriyle uğraştığından gerçekten lanetleri avlamayı özlemişti.

"Bunu başaramayacağımı mı düşünüyorsun gerçekten?"

Satoru egoistçe kendinden emin bir şekilde biraz dikleşmiş ve kadına üsten bakmaya başlamıştı. Ama onun asıl amacını anlayan Ezra kaşlarını çatmış ve adamın bacağına sertçe, postallarının topuk tarafı işe vurmuştu.

"Egonu sikerim adam akıllı dur, güzel güzel konuşuyoruz. Başlatma kompeksine!"

Ezra sevgilisinin bu egoist tavrını anında anlamış ve sinirle bağırmıştı. Satoru hemen sinirlenebilen sevgilisine kıkırdamış kafasını onun dibine sokarak konuşmuştu bu sefer.

"Kirli konuşmak sana çok yakışıyor."

Ezra gözlerini kapatmış ve bir kaç saniye seslice nefes alıp kahverengi gözlerini yeniden açmıştı. Bu adam onu sinir etmek için doğmuş falan olmalıydı yoksa kaldıramazdı Ezra. Yumruğunu tam adamın suratının ortasına geçirmek istese de bunu yaptıktan sonra üzülürdü. Satoru'ya hem illet oluyor hemde çok seviyordu.

"Her neyse, kabul edeceksen et. Birde en güçlü sahir olacaksın, korkuyor musun?"

Ezra kaşlarını kaldırmış ve Satoru'ya alay edercesine bakmıştı. Elbette biliyordu Satoru bunları gözü kapalı bile yapabilirdi. Onun ne kadar güçlü olduğunu biliyordu ama ona yıllar gibi geçen sürenin ardından sevgilisi ile eğlenmek istiyordu.

Küsmek Ve Barışmak ❦︎ Gojo Satoru | threeshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin