Pov zabka
Przerwano wojne miedzy lidlem a biedronką, ale za to ci dwaj debile połączyli siły i teraz hejtują hitpol. Biedny nie potrafi sie jeszcze bronic bo nikt nigdy o nim nie słyszał. Dzwoniłam do lewiatana by mu na bieząco opowiadac, bo on nie widzi tego wszystkiego. Jestesmy zbudowani tak, ze stoje ja i lidl a na przeciwko lidla stoi biedronka i pomiedzy nimi stoi mały hitpol. Lewiatan był troche w innym miejscu. Wsumie to ta wojna zblizyla mnie do lewiatana. On raczej nie wie ze go kocham. Wie o tym tylko LidlPov Lewiatan.
Wkurwia mnie ten lidl, bo jest bff zabki a ja ją kocham. Moze ona woli jego. Nie wiem ale nie moge pozwolic zeby cos ich połączylo. Zalozylem konto do stalkowania lidla, i zaczałem znowu pisac hejty. Nazwałem sie Groszek. Wiem ze jest taki sklep ale nikt o nim za duzo nie wie. Zeby nie bylo zbyt podejrzanie, pisalem hejty inne niz biedronka. Chcialem tylko zeby zabka znienawidzila lidla, wtedy przyjdzie do mnie. To jest najlepszy plan jaki mogłem wymyslec. Zabka byla taka uwu baka....
Nie moglem sie powtrzymac, wiec calymi dniami ogladalem jej zdjecia. Kocham zabke i nie pozwole zeby jakis niebiesko zolty debil mi ją zabral. Pozatym widac ze biedronka na niego leci bo caly czas jak do niej mowi to jej znak sie krzywi. Kiedys znajdzie sie okazja zeby powiedziesz zabce ze ją kocham. Narazie musze sie skupic na hejtowaniu Lidla.