Pov Biedronka
W moją strone leciała kasjerka Lidla. Lidl debil rzucił we mnie jakąś babe. Wylądowała prosto na moim znaku. JEBANA ZŁAMAŁA MÓJ ZNAK. Nie mogłam wybaczyć Lidlowi. Zobaczyłam też ze jakaś 2 dzieci chyba tej kasjerki darły morde. Wsumie smutno. Musiałam napisać tweta "jebany gnoju czemu rzucasz mi tu ludzi". Odpisał mi tylko "XD".
Pov żabka
Zadzwoniłam do lewiatana żeby mu opowiedzeć o tym co oni dalej odwalają. Nosz kurwa debile. Lidl debil wykorzystał jakomś wkurwiającą kasjerke i wyjebal ją w znak biedronki. Przesada. Wsumie dzięki ich dramie zbliżyłam sie do lewiatana. Kraszuje go odkąd go zbudowali. Jednak tego, co się stało pózniej nikt sie nie spodziewał. Znowu zaczęli budować obok lidla i biedronki jakiś sklep. Teraz to dopiero będzie drama. Budowa trwała tydzień, w tym czasie ci dwaj debile dalej się kłócili. Zbudowali jakiś Hitpol. Kurwa kto słyszał o jakimś Hitpolu. Nie mogli tu zbudować jakiejś Stokrotki albo coś a nie jakis jebany Hitpol o którym nikt nie słyszał. Jebani debile. Wtedy dopiero zaczęła sie prawdziwa wojna.
Pov Lidl
Kurwa no nie. Znowu zbudowali jakiś sklep. Mniejszy od Biedronki. Stał obok nas i się gapił no to mu powiedziałem "co sie gapisz". Ten sie chyba wystraszył ale zamiast odpowiedzieć napisał na tweeterze że ja go hejtuje. No co za jebany idiota. Niedość że nowy to jeszcze pyskuje.
Pov Biedronka
Z moim znakiem naszczęście nic sie nie stało a babe zabrały jej dzieci. Słyszałam jak lidl mówi do tego nowego. Coraz bardziej mi imponował tym jaki był bad. Postanowiłam hejtować hitpol. Pisałam mu hejterskie tweety i tym sposobem przerwałam wojne między mną a lidlem. Może to dobra okazja żeby się do niego zbliżyc. Razem zaczęliśmy hejtowac hitpol.
Pov Lewiatan
Nie ogarne ich wszystkich. Ci debile przestali hejtować siebie nawzajem, a za to zaczeli hejtować jakiś sklep którego nikt nie zna. Musze zadzwonić do żabki, żeby mnie informowała na bieżąco.