Pov lild
jesteśmy z biedronką szczęśliwą parą. Każdy juz wie o naszej miłości. Jednak ktos postanowił stanąć na naszej drodze.. Na miejsce gdzie kiedyś stał hitpol, wybudowali o wiele większy i lepszy sklep o nazwie IKEA. Nie dość ze jest miedzy mną a biedrą ti jeszcze chuj ma moje kolory. Moje nirboeskozolte kurwa kolory. Chcialem sie zabic. Miałem dość tego ze nir moge byc ciagle z biedronką. Jednak nadal moją bff byla zabka. Żabka nadal kręci z lewiatanem ale nic nie idzie do przodu. Lewiatan to dobry chłopak ale bardzo tajemniczy. Jeszcze ten Groszek co mnie hejtowal i nagle przestał. Podejrzewam ze to właśnie Lewiatan był groszkiem bo wkoncu groszek jest zielony zabka jest zielona a lewiatan kocha zielone znaczh żabkę. Od jakiegos czasu w lewiatanje ciagle leci 1 piosenka "zielone" chyba próbuje tak zwrocic uwage zabki.
Pov biedrona
Chuj. Chyba zakochałam sie w IKEI. Nie wiem jak powiem o tym Lidlowi wkoncu on mnie tak kocha... No cóż może sie nie dowie.
Mam romans z IKEĄ i nie żałuję. Lidl i tak jest juz przereklamowany. Teraz każdy chodzi do IKEI a ja nie potrzebuje lidla o ktorym nikt nie pamieta. Moi pracownicy tez mają romans z pracownikami IKEI. W lidlu pracują saame stare baby. Dość tego. Nie żebym leciała na fejm ale juz mi sie znudził ten zapomniany lild a IKEA przynajmniej zapewni mi dobre życie. Jednak okazalo sie ze IKEA to dziewczyna. Ale trudno, wszystko lepsze od lidla bez przyszłości.Pov Żabka
Słyszałam calą gadke biedrony. Nie wiem co zrobic bo lidl to mój bff i nie wiem czy mam mu o wszystkim powiedziec czy nie......